mX.
Legacy Member
Ik dénk dat er 2 van die extra kabels te weinig bijzitten, dat ze die bij de assemblage achtergehouden hebben in de CD-Romland. 6PCI-E klopt, dan zo nen dikke kabel om in 't moederbord te steken, één kabel met blauw uiteinde die in de voeding zit en 3 kabels met zwart uiteinde
Zijn nog 3 poorten van blauw en zwart vrij maar hier zaten bij mij geen kabels in 
EDIT: Oo excuseer!
De kabels zijn wel allemaal aanwezig, zaten in een zakje dat naast de doos lag haha
Dus ik stuur je een PM 
Zijn nog 3 poorten van blauw en zwart vrij maar hier zaten bij mij geen kabels in 
EDIT: Oo excuseer!
De kabels zijn wel allemaal aanwezig, zaten in een zakje dat naast de doos lag haha
Dus ik stuur je een PM 