Archief - 1000W voeding, Q6600 Processor, DVDwriters, SLI bridge

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

reavermaster

Legacy Member
Bodje op

3 Ramlatjes: 256MB DDR PC333: 3e exclu
Oudere grafische kaart: Nvidia MX440 8X-DV64: 2e exclu
Een kleine SLI bridge, ongebruikt (type e254138): 1e exclu

mX.

Legacy Member
reavermaster zei:
Bodje op

3 Ramlatjes: 256MB DDR PC333: 3e exclu
Oudere grafische kaart: Nvidia MX440 8X-DV64: 2e exclu
Een kleine SLI bridge, ongebruikt (type e254138): 1e exclu

Bod voor RAM & Graka genoteerd. SLI Bridge iets te weinig :D
(Hou er wel rekening mee dat verzendkosten normaal 5.90 euro bedragen, ga wel eens bekijken hoe ik deze evt. lager kan houden)

mX.

Legacy Member
PM verzonden naar Reavermaster voor de ramlatjes en grafische kaart.
Meeneemprijs voeding verlaagd naar € 140 excl.
Corsair Obsidian 800D nu ook te koop aangeboden.

@nermos

Legacy Member
Corsair obsidian 130 excl.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

mX.

Legacy Member
Van Reavermaster heb ik niets meer gehoord, dus

3 Ramlatjes: 256MB DDR PC333
Oudere grafische kaart: Nvidia MX440 8X-DV64
Een kleine SLI bridge, ongebruikt (type e254138)

Zijn nog steeds te koop.
De Obsidian 800D ga ik er even afhalen. Ga deze voorlopig zelf gebruiken.
In de beginpost zet ik ook nog enkele extra zaken te koop, namelijk:

-DVD-Writer voor pc
-DVD-speler voor pc
-Diskettestation
-IntelCore Quad Q6600 Processor
-2x 2GB DDR2 800 RAM
-Gebruikte 500Watt Voeding van SilverStone

mX.

Legacy Member
Wat bedoel je met welke ram? Het merk? :P

(Bodje van €20 aanvaard indien tegen morgennamiddag geen hoger bod :) )

tek-zotic

Legacy Member
idd merk, reeks, ... (bvb kingston hyper x, corsair XMS2,...)

Gurt11

Legacy Member
Is de hx1000 veel gebruikt? 3 jaar oud? (omdat er nog 2 jaar garantie op staat...)

mX.

Legacy Member
Stylerke zei:
Is de hx1000 veel gebruikt? 3 jaar oud? (omdat er nog 2 jaar garantie op staat...)

Ah dan staat er nog 5 jaar garantie op. Ongeveer een uurtje gebruikt en met leveringsbon erbij :)

tek-zotic zei:
idd merk, reeks, ... (bvb kingston hyper x, corsair XMS2,...)

2x 2GB DDR2 800 CL5 van TakeMS :D

Gurt11

Legacy Member
En alle kabels enzo ook aanwezig? (op de vorige pagina was daar twijfel over :p)

mX.

Legacy Member
Stylerke zei:
En alle kabels enzo ook aanwezig? (op de vorige pagina was daar twijfel over :p)

Haha jep alles zit erbij :P
Alez denk ik toch :D Allessinds alles wat ik meegekregen heb :P
De gewone kabels + 3 kabels in de zwarte poorten voor stroom enz. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan