Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GenesisX

Legacy Member
Manuvdv zei:
Iemand een idee over/ervaring met de beste 'To Do'-apps? Liefst ook met mogelijkheid om te synchroniseren met Mac/PC. Er zijn er zoveel dat ik niet weet waar te beginnen..
Things for Mac/iPhone & iPod Touch. Of Wunderlist, die is gratis en het trekt er ook goed op.

Tah_b00nz0r zei:
ook even een vraagje hier, wat is een goeie app om wireless via wifi uw iphone te syncen met itunes? cydia app mag ook eventueel :)
Ook al een tijd aan het zoeken, maar enkel wi-fi sync (cydia) synct blijkbaar draadloos. Daarbij werkt het niet eens op mijn 4th gen iPod Touch en kunt ge problemen krijgen met uw data...

R0bbeW

Legacy Member
Kan iemand mij de naam van het volgende spelletje vertellen?
Je vliegt met een eend of een vliegtuigske en door het scherm aan te raken ga je omhoog. De bedoeling is om de hindernissen te ontwijken.
Volgens mij begon de naam met een I

Counterstrike

Legacy Member
R0bbeW zei:
Kan iemand mij de naam van het volgende spelletje vertellen?
Je vliegt met een eend of een vliegtuigske en door het scherm aan te raken ga je omhoog. De bedoeling is om de hindernissen te ontwijken.
Volgens mij begon de naam met een I

Ichopper?

Ik heb devil may cry 4 en sacred odyssey gekocht, heel goeie games.

GenesisX

Legacy Member
California Gold Rush en de 2e ook; leuk verslavend spel. Wel stom dat het gratis is op Android en ge voor de iOS versie natuurlijk weer mag betalen.

Sapermun

Legacy Member
wanneer komt er eens een deftige mmorpg uit he? :p


wou die dungeon defenders 2 eens uitproberen(akkoord, niet echt een mmorpg) maar wat een hakkelig spel zeg :s

Tremium

Legacy Member
R0bbeW zei:
Kan iemand mij de naam van het volgende spelletje vertellen?
Je vliegt met een eend of een vliegtuigske en door het scherm aan te raken ga je omhoog. De bedoeling is om de hindernissen te ontwijken.
Volgens mij begon de naam met een I

Hang glider?

ChunWai.

Legacy Member
Iemand die een app kent zoals er een app is voor Android met games vanop Kongregate.com?
http://www.kongregate.com/android
Best wel een toffe app lijkt me en vraag me af of er ook een op de apple appstore staat die verschillende flash games van een site afspeelt.

Therapy

Legacy Member
Iemand die de betalende versie van ebuddy kan vergelijken met de betalende? Het staat op 79 cent zag ik dus mss toch wel leuk dan.

nico

Legacy Member
mss nuttige tip:
De navigon navigatiesoftware staan aan -50% . De in app purchases hebben 25% korting

Selderijstok

Legacy Member
Therapy zei:
Iemand die de betalende versie van ebuddy kan vergelijken met de betalende? Het staat op 79 cent zag ik dus mss toch wel leuk dan.

Zal identiek zijn denk ik :unsure:

Lilspanyol

Legacy Member
Iemand die me een gratis RSS reader kan aanraden? ben momenteel blut en kan dus 'Reeder' nie kopen (itunes krediet is op :p)

Acra

Legacy Member
Ik gebruik eBuddy Pro Messenger omdat je daar 24/24u online kan blijven.
Maar de laatste tijd merk ik problemen zoals berichten die niet door komen.

Bv :
Iemand typt om 15u om een pint te gaan drinken, je bent druk bezig en niets gemerkt. 19u check je eBuddy en krijgt dan uw berichten maar met de 19u tijd ipv 15u

Is er niets beters?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan