Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kakature

Legacy Member
Zero Grav zei:
Bij mij doet het alleszins niet veel. Ik kan enorm goed uit mijn bed als ik ergens moet zijn, maar op dit moment moet ik enkel op kot werken aan opdrachten en met mijn gewone wekker blijf ik dan met gemak tot 12 in mijn bed liggen, hier zelfs vaak nog later.

Daarom dacht ik dat die SleepCycle misschien wel wat kon helpen, maar net hetzelfde resultaat uiteindelijk. Gewoon wakker worden, wekker zetten op een uur later en terug in slaap vallen.

Dat ligt toch vooral aan jezelf dan, de app kan daar niet veel bij helpen :p

Ik heb hetzelfde probleem. Als ik niet wakker moet zijn, dan blijf ik nog uren liggen.

nico

Legacy Member
Therapy zei:
Hoe zou gij ze zetten ? Ik zou nie weten wat ik moest veranderen. :p

Op een azerty toetsenbord op macbook is het niet zo handig moetk zeggen... (crap, zie hier in de iphone thread :$)

Milfhunter

Legacy Member
armutye zei:
Ik denk dat ook veel afhangt van hoe lang je slaapt. Ik slaap gemiddeld rond de 7u per nacht. Daarom kom ik toe met ongeveer 19 à 22% van de batterij.

Vannacht nog eens opgezet, de mijne was 40% gezakt vannacht (5u en half geslapen)

Luna K

Legacy Member
Iemand ervaringen met Week Cal voor iphone ? Vraag me af of het z'n prijs waard is ...

Kan je instellen dat er een badge (met cijfertje) moet worden weergegeven voor het aantal activiteiten voor de dag zelf ? Kan je er een alarm insteken die je x aantal uur/minuten voor een afspraak/... waarschuwt ?

Alvast bedankt ! ;)

Milfhunter

Legacy Member
Ik gebruik het en ben wel tevreden ja. De badge kan gebruikt worden voor het aantal activiteiten die er nog open staan die dag ja, daarnaast kan je ook de week laten tonen en de dag. voor vandaag dus een 4 of 27.

en het alarm zit er ook in ja ! kan je instellen naar wanneer je wil.

M_N_M

Legacy Member
Kent er iemand een app zoals "outfront" of "runtastic pro" waarmee je je fietsroute kan vastleggen maar waarbij je via settings kan opgeven dat hij een stilstand (of snelheid < 5km/u bv) NIET mag meetellen in het gemiddelde.

Zowel "Outfront" als "Runtastic Pro" zijn fantastische apps maar die settings vind ik niet terug en als je gaat fietsen en enkele keren voor het rood staat, is je gemiddelde echt fucked :(

Op die manier is het moeilijk om bij te houden of je beter/slechter gepresteerd hebt dan een vorige keer dat je diezelfde rit gedaan hebt.

Milfhunter

Legacy Member
Ik gebruik sprintgps. Ziet er zeer goed uit en makkelijk te gebruiken. Die stationery time zit er in maar wel pas vanaf 30 seconden stilstaan.

ShiryuX

Legacy Member
kakature zei:
Pak dan maar RunKeeper Pro, vanaf nu voor altijd gratis (ipv 8 Euro ofzo).

Gewoon gequote omdat het ermee te maken heeft, maar heeft iemand een idee welk prog er beter is bij het joggen?
RunKeeper Pro of Nike+ GPS?

Kgebruikte al een paar keer Nike+ GPS en dat houdt alles zeer goed bij. Daarmee dat ik me afvroeg of het de moeite is om over te stappen naar RK Pro.

Therapy

Legacy Member
Ik ben op zoek naar een (liefst gratis) app om mijn email van school te openen. Het ziet eruit als [email protected] en opent via gmail. Heb al geprobeerd via enkele gmailapps maar zonder succes. In mijn Mail app komt gewoon mijn hotmail binnen en wil dit liefst zo houden. Bedankt op voorhand.

Lilspanyol

Legacy Member
Therapy zei:
Ik ben op zoek naar een (liefst gratis) app om mijn email van school te openen. Het ziet eruit als [email protected] en opent via gmail. Heb al geprobeerd via enkele gmailapps maar zonder succes. In mijn Mail app komt gewoon mijn hotmail binnen en wil dit liefst zo houden. Bedankt op voorhand.

Ge kunt toch gewoon een extra mailbox maken in de mail-app?

Therapy

Legacy Member
Ah, oei. :unsure:

Waar vind ik de info als hostnaam ? Gebruikersnaam is gewoon opnieuw je email geven ?
Sorry voor de vragen maar ken er niet veel van. :p

Arcas'

Legacy Member
Hoe hebt ge dat dan geregeld met u Hotmail account op de standaard mail app?

TiZon

Legacy Member
Therapy zei:
Ah, oei. :unsure:

Waar vind ik de info als hostnaam ? Gebruikersnaam is gewoon opnieuw je email geven ?
Sorry voor de vragen maar ken er niet veel van. :p

Gewoon uw email en wachtwoord opgeven in uw settings. Ik denk dat als hij @gmail ziet, dat hij dan zelf de rest al voor u invult.

Plutus

Legacy Member
Iemand een idee over/ervaring met de beste 'To Do'-apps? Liefst ook met mogelijkheid om te synchroniseren met Mac/PC. Er zijn er zoveel dat ik niet weet waar te beginnen..

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ook even een vraagje hier, wat is een goeie app om wireless via wifi uw iphone te syncen met itunes? cydia app mag ook eventueel :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan