Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Levicious

Legacy Member
sovereign001 zei:
@levicious, die befunky(gratis) is geschikt voor zo'n zaken! Zit veel gelijkaardige filters op!

Ben BeFunkyPro aant downloaden, thanks ! Eerst even de gratis versie uitgeprobeerd en zag er goed uit :)

mumbai

Legacy Member
koenraad7 zei:
Leuk? Toen ze hem op de appstore brachten dat ik dat ik dezelfde gameplay ging hebben als het orgineel maar dan redesigned. De waarheid is een bittere pil....een Temple Run clone.

Ok, de originele gameplay is er misschien niet meer. Maar al bij al vind ik het toch niet slecht. Ik vind het (persoonlijk) zelfs iets beter dan Temple Run.

pina

Legacy Member
zijn er mensen die een app zijn tegengekomen die meet hoeveel uw 3G-dataverbruik is maar dan per app?

Therapy

Legacy Member
Als er mensen zijn die Hero Academy spelen, challenge me: Therapy420 .

Ben wel nog een noob dus go easy on me. :p

SHFT

Legacy Member
Eindelijk een update van de facebook app. Alles gaat een pak sneller nu maar de vraag is hoelang :p

camino

Legacy Member
Haast u mensen, eindelijk, zat er al lange tijd op te wachten;

Nova 3 van 5,49 euro staat nu aan 0,79 euro ;).

Therapy

Legacy Member
camino zei:
Haast u mensen, eindelijk, zat er al lange tijd op te wachten;

Nova 3 van 5,49 euro staat nu aan 0,79 euro ;).

Hopelijk binnenkort The Dark Knight aan 79 cent.

camino

Legacy Member
Therapy zei:
Hopelijk binnenkort The Dark Knight aan 79 cent.

Die hebk al, ik had geen zin om terug lange tijd te wachten, ge moet soms keuze maken want anders word het te duur als ge alles aan 5,49 euro moet gaan kopen. Ben nu aant wachten op de nieuwste sonic en nieuwe metal slug die wel eens een stuk goedkoper zullen staan.
Ik krijg de melding via appzapp pro, alle apps stel ik in die ik wil hebbe maar aan goedkopere prijs.

ElGargamel

Legacy Member
Net veel plezier beleefd aan jetpack joyride. Maar zonder nieuwe missies is er maar weinig aan..

Tips voor andere soortgelijke platform games?

Therapy

Legacy Member
camino zei:
Die hebk al, ik had geen zin om terug lange tijd te wachten, ge moet soms keuze maken want anders word het te duur als ge alles aan 5,49 euro moet gaan kopen. Ben nu aant wachten op de nieuwste sonic en nieuwe metal slug die wel eens een stuk goedkoper zullen staan.
Ik krijg de melding via appzapp pro, alle apps stel ik in die ik wil hebbe maar aan goedkopere prijs.

Toevallig Metal Slug 3 in aanbieding vandaag. Wel nog steeds € 2,99.

camino

Legacy Member
Metal slug wacht ik nog effe, de game is niet groot, slechts 66MB als ik me nie vergis, 0,79-1,59 euro wil ik eraan geve meer nie.
Ik koop zo al veel verl apps, ik moet wat meer geduld hebbe als het duurdere games zijn ;).

ElGargamel

Legacy Member
Dead trigger is wel plezant maar het zuigt dat je voor de goeie items centen moet neertellen. Dan betaal ik liever 3€ voor een volledige game zonder extra's te moeten dokken.

camino

Legacy Member
Eternity warriors 2; wauw, wat een schitterende game.
Is gratis.
Speelt ge dungeon hunter 1&2 graag, welnu, schaf deze dan maar aan.
Enige ik voor vrees is dat het snel zal uitgespeeld zijn doordat de game maar 86MB groot is.
Het rare is de 1ste game 283MB groot is?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan