Real racing 3 ziet er gewoon vet uit

. Dat aankopen is toch nie verplicht he? Als je zelf genoeg verder speelt en punten en weet ik veel behaalt dan kan je deze gratis unlocken.
Ik heb ook nog wat nieuwe games en een paar iets minder rcentere:
Ik wil ook eens aan iedereen hier vragen in hoeveree iemand daar aandacht aangeeft als ik (of anderen) iets posten ivm games/apps? Mijn punt is; ik heb al meermaals apps aangeschaft doordat andere mensen dit aangeraden hadden (uiteraard eerst zelf gekeken op youtube en de reviews en dergelijke meer of de game wel iets voor mij zou zijn).
Calendars-google calendar client; staat afgeprijsd (weet nie of dit nu nog is); vind het een mooie en overzichtelijke calender.
Petanque pro; ik heb dit zelf nog gespeeld irl voor de fun, de game is eens leuk om spelen maar tis niet datk deze iedere week speel laat staan ik der een uur mee bezig zou zijn, eens leuk voor effe tussendoor 20tal min te spelen maar daar blijft het bij.
Ik zou eerder zo'n game al spelen tegen ne maat.
Six-guns: redelijke game, heb ik gratis gedownload dusja, zoiets kunt ge toch nooit laten liggen dan e en de game valt ook nog redelijk mee, tis geen topper.
Deathcall; ook gratis gedownload, leuk om eens te spelen.
Total recall: mss heel klein beetje ééntonig maar wel goeie game maar er zijn betere natuurlijk dan deze maar 0.79euro kon ik nie laten liggen.
Amazing spider-man en de nieuwe batman vind ik zeer leuk, de besturing en vooral de fight buttons zijn voor mij zeer zeer belangrijk.
TOP games.
Worm vs birds; heel goeie leuke game net zoals chicken raid.
Justice league is echt mijn ding, peetjes neer motten zoals bv in final fight en street of rage. Je kan batman kiezen, superman enz....
Bowling 3D; was ook al gratis, bowling hebk altijd al graag gespeeld maar tis ook weer zoiets ik niet veel zal spelen, ik zal eerder eens tegen ne maat spelen.
Corn quest; heel leuke game.
The walking dead; dit is de topgame voor mij, vernieuwend voor mij aangezien ik zelf nog nooit zo'n game heb gespeeld en ik vind het gewoon steengoed, dit is een game die de echte gamers zeker moeten hebben

.
Farming simulator 2012; nog nooit gespeeld, ik weet dit bestaat op oa pc enzo maar ik dacht altijd al van das niks voor mij maar dat blijkt toch nog leuk te zijn, u mais afrijden mee uwe tracteur haha en dan mee de ander er naast zetten om het in de bak te gieten en dan weg te voeren, valt reuze mee.
appzapp pro: das een heel goeie app om de nieuwe en afgeprijsde en gratis apps na te gaan; ik heb vele apps ingesteld en wacht tot wanneer ik een berichtje zie deze gratis en/of afgeprijst staat, lekker makkelijk.
Dead Rage: prologue plus: net aangeschaft, lijkt op het 1ste zicht een leuke game alweer.
Dead trigger: sinds de updates is deze game verl leuker om spelen.