Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tompoezie

Legacy Member
Hi,
Ik heb mijn eigen app gemaakt, uiteraard raad ik die aan (5 Yrs Later)
-De gebruiker neemt een foto
-Hij voegt commentaar toe
-Hij selecteert de vrienden met wie hij de foto binnen x aantal jaar wil delen
-Hij geeft aan wanneer hij de foto terug wil zien.
-Na x aantal jaar krijgt hij de foto via email en staat met een mond vol tanden over hoe leuk dat moment wel was.

Foto's kunnen ook bekeken worden op http://5yrs-later.com

Als je het concept even cool vind als mij, kan je de app kopen op:
App Store - '5 Yrs Later'

Vergeet dan ook niet even te raten!

Milfhunter

Legacy Member
tompoezie zei:
Hi,
Ik heb mijn eigen app gemaakt, uiteraard raad ik die aan (5 Yrs Later)
-De gebruiker neemt een foto
-Hij voegt commentaar toe
-Hij selecteert de vrienden met wie hij de foto binnen x aantal jaar wil delen
-Hij geeft aan wanneer hij de foto terug wil zien.
-Na x aantal jaar krijgt hij de foto via email en staat met een mond vol tanden over hoe leuk dat moment wel was.

Foto's kunnen ook bekeken worden op http://5yrs-later.com

Als je het concept even cool vind als mij, kan je de app kopen op:
App Store - '5 Yrs Later'

Vergeet dan ook niet even te raten!

Wat een tof concept !!!!

peutie

Legacy Member
koenraad7 zei:
Gebruiken jullie in het gezin toevallig dezelfde apple id voor verschillende toestellen? Misschien heeft je vader zijn VISA eraan verbonden waardoor dit bedrag van zijn visa is afgegaan (lijkt mij de meest logische verklaring). Laat het toch even aan je vader weten.

bij de volgende download kreeg ik een bericht dat er iets was fout gelopen en dat ik moest betalen :p
heb dat dan gedaan via men mastercard

camino zei:
Peutie; beetje jammer je deze gekocht heb die game? Deze heeft al meermaals aan 0.79 cent gestaan :-) en in oktober komt fifa 13 uit :-).

Ik houd dat iedere dag meermaals in de gaten, heb ook zo'n apps waarop de games afgeprijsd en/of gratis staan enz...

Ik ben nu volop aant wachten eer die nieuwe sonic game en nova 3 game aan lagere prijs staat :).


dju dat wist ik niet!:/
jaag dan ga ik de 13 kopen als die uit is,ik vind fifa wel zeer leuk spelen,maar is soms wel beu

ik stond daar straks op het punt om call of duty->zombies te downloaden.
maar na kijken van filmpjes op youtube ben ik niet meer zo overtuigd..
de gameplay lijkt me wel echt moeilijk,lopen is me linkse button om het scherm en draaien met rechter button.Lijkt me wel moeilijk als je in wave 20 ofzo zit en dat zeggen ook de meeste(normale) gamers.
deze staat momenteel aan 3,99.Kom deze soms in de aanbiedingen?(a)

camino

Legacy Member
peutie zei:
ik stond daar straks op het punt om call of duty->zombies te downloaden.
maar na kijken van filmpjes op youtube ben ik niet meer zo overtuigd..
de gameplay lijkt me wel echt moeilijk,lopen is me linkse button om het scherm en draaien met rechter button.Lijkt me wel moeilijk als je in wave 20 ofzo zit en dat zeggen ook de meeste(normale) gamers.
deze staat momenteel aan 3,99.Kom deze soms in de aanbiedingen?(a)

Niet aan de volle prijs kopen, is 0,79 euro waard maar meer niet vind ik.
Er zijn betere games dan deze.

Ps: je kan een paar apps op je phone aanschaffen die gratis zijn en waarbij iedere dag de games opstaan die afgeprijsd of gratis zijn, bij vele games is dat voor soms 1 dag, bij andere staan ze langer afgeprijsd.
Ik houd iedere dag dit meermaals in de gaten, je moet er een beetje tijd insteken he. ;). Lang duurd dat niet.
Ik probeer hier ook af en toe eens te posten welke apps er afgeprijsd staan enz...

De 3 apps die ik gebruik; apppricedrop , appzapppush, appdailystore
Deze loop ik iedere dag een paar keer af en ik houd dan nog een 2 tal sites in de gaten zoals 9lives en iphoneclub omdat ook in deze nieuwe apps en afgeprijsde apps worden gepost.

jonaske_

Legacy Member
App Store - iConvertCal

Versie 2.0 van deze app is deze week uitgekomen. Deze bevat oa een verbeterde user-interface, meerdere formules en waarden, opslag van de wisselkoersen zodat je ook offline wisselkoersen kan omzetten, mogelijkheid tot het invoeren van kommagetallen...

PS Deze app heb ik zelfgemaakt ;)

Wat vinden jullie van de user-interface?

W0utR

Legacy Member
jonaske_ zei:
App Store - iConvertCal

Versie 2.0 van deze app is deze week uitgekomen. Deze bevat oa een verbeterde user-interface, meerdere formules en waarden, opslag van de wisselkoersen zodat je ook offline wisselkoersen kan omzetten, mogelijkheid tot het invoeren van kommagetallen...

PS Deze app heb ik zelfgemaakt ;)

Wat vinden jullie van de user-interface?

Ik dacht nog te zeggen "dat lijkt fameus op reclame voor een eigen app", en dan las ik je laatste zin.

Qua interface vind ik er niet veel aan, er zijn andere applicaties die hetzelfde doen met een betere interface.
Het is niet dat je echt iets special hebt, gewoon de default UI elementen in een ander kleurtje.

Maar leuk gedaan.

camino

Legacy Member
koenraad7 zei:

De vorige batman game was echt mijn ding niet, er is voor mij geen fun aan om op zo'n manier je vijand te verslaan, niks is beters en leukers met fight buttons zoals bij final fight, street fighter, streets of rage, modern combat enz...
De vorige batman game moest je dit doen zoals bij infinity blade mee je vinger naar alle kanten over het scherm gaan, bah.
Hoe zit het met deze nu koen? Terug hetzelfde?

Update: gevonden en ze hebbe hun verstand gebruikt, old school fight buttons yes, direct aanschaffen se ;).

YouTube - The Dark Knight Rises iPhone iPad Gameplay Review - AppSpy.com

Ampie

Legacy Member
Vraagje, als je dan eenmaal een betalende game, app gratis hebt aangekocht, blijft dit dan gratis? Maw kan je de zelfde updates binnen halen etc?

camino

Legacy Member
Ik heb ondertussen mijn meerdere nieuwe games eens grondig getest en gespeeld:

The dark knight rises; zalige game en gelukkig deze keer wel met fight button(s),love it, goeie game.

The amazing spiderman: net zoals de vorige, een leuke en goeie game ook.

worm vs birds: leuke game, eenderzijds afgekeken van angry birds maar anderzijds toch een nieuwe touch eraan, zeker de moeite waard.

The walking dead; je moet er voor zijn natuurlijk maar deze game overstijgt alles, heel vernieuwend ook voor mij (op de iPhone), zeer zeerk geestige beestige leuke game :).
Ik heb meteen voor alle chapters al betaald :). Deze game is echt vet en een dikke aanrader.

The act; leuk gevonden alweer, niet altijd even makkelijk, soms moetk wel eens een keer of 10 herbeginnen :-). Maar leuk gevonden, ook iets vernieuwends vind ik.

Update; heb net total recall aangeschaft, nog leuke game ook.
Thoud nie op, ik weet nimmer wat eerst spelen.

Rat fishing nog nieuwe game en alweer een leuke.

camino

Legacy Member
Iemand die me kan helpen bij the walking dead?
Ik zit vast: ik heb op alle punten geklikt maar ik geraak nergens anders meer, die kleine blijft zeggen my finger still hurts telkens als ik aan de deurklink kom?

V0bMW.jpg



Update: gevonden,oef ;).

brmgln

Legacy Member
The Walking Dead is echt super.
Heb wel wat last van slechte performance (framedrops!) Ik weet niet of er nog zijn met dit probleem. Het is wel een beetje storend van tijd...

Discovr Apps staat gratis en het is echt een super app voor het zoeken van nieuwe apps!

camino

Legacy Member
Real racing 3 ziet er gewoon vet uit :). Dat aankopen is toch nie verplicht he? Als je zelf genoeg verder speelt en punten en weet ik veel behaalt dan kan je deze gratis unlocken.

Ik heb ook nog wat nieuwe games en een paar iets minder rcentere:
Ik wil ook eens aan iedereen hier vragen in hoeveree iemand daar aandacht aangeeft als ik (of anderen) iets posten ivm games/apps? Mijn punt is; ik heb al meermaals apps aangeschaft doordat andere mensen dit aangeraden hadden (uiteraard eerst zelf gekeken op youtube en de reviews en dergelijke meer of de game wel iets voor mij zou zijn).

Calendars-google calendar client; staat afgeprijsd (weet nie of dit nu nog is); vind het een mooie en overzichtelijke calender.

Petanque pro; ik heb dit zelf nog gespeeld irl voor de fun, de game is eens leuk om spelen maar tis niet datk deze iedere week speel laat staan ik der een uur mee bezig zou zijn, eens leuk voor effe tussendoor 20tal min te spelen maar daar blijft het bij.
Ik zou eerder zo'n game al spelen tegen ne maat.

Six-guns: redelijke game, heb ik gratis gedownload dusja, zoiets kunt ge toch nooit laten liggen dan e en de game valt ook nog redelijk mee, tis geen topper.

Deathcall; ook gratis gedownload, leuk om eens te spelen.

Total recall: mss heel klein beetje ééntonig maar wel goeie game maar er zijn betere natuurlijk dan deze maar 0.79euro kon ik nie laten liggen.

Amazing spider-man en de nieuwe batman vind ik zeer leuk, de besturing en vooral de fight buttons zijn voor mij zeer zeer belangrijk.
TOP games.

Worm vs birds; heel goeie leuke game net zoals chicken raid.

Justice league is echt mijn ding, peetjes neer motten zoals bv in final fight en street of rage. Je kan batman kiezen, superman enz....

Bowling 3D; was ook al gratis, bowling hebk altijd al graag gespeeld maar tis ook weer zoiets ik niet veel zal spelen, ik zal eerder eens tegen ne maat spelen.

Corn quest; heel leuke game.

The walking dead; dit is de topgame voor mij, vernieuwend voor mij aangezien ik zelf nog nooit zo'n game heb gespeeld en ik vind het gewoon steengoed, dit is een game die de echte gamers zeker moeten hebben :).

Farming simulator 2012; nog nooit gespeeld, ik weet dit bestaat op oa pc enzo maar ik dacht altijd al van das niks voor mij maar dat blijkt toch nog leuk te zijn, u mais afrijden mee uwe tracteur haha en dan mee de ander er naast zetten om het in de bak te gieten en dan weg te voeren, valt reuze mee.

appzapp pro: das een heel goeie app om de nieuwe en afgeprijsde en gratis apps na te gaan; ik heb vele apps ingesteld en wacht tot wanneer ik een berichtje zie deze gratis en/of afgeprijst staat, lekker makkelijk.

Dead Rage: prologue plus: net aangeschaft, lijkt op het 1ste zicht een leuke game alweer.

Dead trigger: sinds de updates is deze game verl leuker om spelen.

Dekon7

Legacy Member
Laser zei:
Ingame shop :( Ik haat het. Betaal liever 2euro meer voor de game, dan dat ik weer ingame stuff moet kopen om iets of wat uit het spel te halen.
Die IAP is maar een bijzaak(geen verplichte aankoop) en alleen goed voor mensen die niet het geduld hebben om in-game het bedrag te verdienen voor upgrades. Zonder IAP moet je gewoon iets langer gamen om bijvb die nieuwe auto te kunnen kopen zoals het vroeger was toen er nog geen IAP bestond waardoor je meer plezier had aan een game. En liever 2 euro meer uitgeven? Jij doet hier net alsof dat een kapitaal is. De games op de app store hebben maar een prijskaartje van 0,79 tot 5,49 waarvan er veel al bijna niet moeten onderdoen voor consolegames (N.O.V.A 3 bijvb) die dan 50 tot 70 euro kosten en dure DLC aan verbonden is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan