Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
Call of Duty: Black Ops Zombies nu voor iPhone verkrijgbaar. Direct aanschaffen se, ziet er alvast veel beter uit dan de call of duty zombies.

(let op; het gaat hier niet over call of duty; zombies).

Update; leuke game maar heb soms moeite mee naar links en rechts te bewegen? Als ik dat doe dan gaat mijne knuppel enzo dikwijls mee,lol, beetje vervelend.

Thorazer

Legacy Member
camino zei:
ace for facebook; nieuwe gratise facebook app

skydrive; zou je je foto's en video's kunnen oploaden en je zou 25GB ruimte hebben, interessant en ook gratis.
Ik heb die ace ook gedownload buiten hier en daar wat problemen werkt het toch beter dan facebook app zelf.

Voorlopig ga ik die dan ook gebruiken tot facebook met een goede app komt.

Selderijstok

Legacy Member
Ik vind er niet zo veel speciaals aan, voor de moment blijf ik bij de officiële.

Trebby

Legacy Member
Thorazer zei:
Ik heb die ace ook gedownload buiten hier en daar wat problemen werkt het toch beter dan facebook app zelf.

Voorlopig ga ik die dan ook gebruiken tot facebook met een goede app komt.

ik vind de standaard facebook app wel goed hoor. in elk geval 200x beter dan de android versie

Tah_b00nz0r

Legacy Member
CFK zei:
Waze

gratis GPS + interactie (files, elkaar 'tegenkomen', flitspalen/flitsers melden, ...)

Als t op zoiets aankomt is er maar een app imo en das de coyote app. Kost u wel 50€ voor een jaar ma echt zalig goed :)

Dekon7

Legacy Member
Kijk vannacht (om 1.00 u) al maar uit om Grand Theft Auto 3 en Sonic CD te kopen.
Ik heb deze laatste nog vroeger op op mijn Mega CD gehad.Dit was een uitbreidingstuk voor op je megadrive te steken (voor de jongelingen onder ons) en ook nog eens de beste sonicgame ooit gemaakt imo.

El Matador

Legacy Member
Thorazer zei:
Ik heb die ace ook gedownload buiten hier en daar wat problemen werkt het toch beter dan facebook app zelf.

Voorlopig ga ik die dan ook gebruiken tot facebook met een goede app komt.

Wat is het verschil met de gewone facebook app?

Verder is Liveprofile ook nieuw. Een soort communicatie zoals whatsapp.

Thorazer

Legacy Member
El Matador zei:
Wat is het verschil met de gewone facebook app?

Verder is Liveprofile ook nieuw. Een soort communicatie zoals whatsapp.
HEt blijft veel minder hangen bij je profiel update en dergelijke zeker eens proberen.

Ale ik had met de facebook app dat hij constant bleef hangen tewijl hij wou updaten.

Mvg

camino

Legacy Member
koenraad7 zei:
Kijk vannacht (om 1.00 u) al maar uit om Grand Theft Auto 3 en Sonic CD te kopen.
Ik heb deze laatste nog vroeger op op mijn Mega CD gehad.Dit was een uitbreidingstuk voor op je megadrive te steken (voor de jongelingen onder ons) en ook nog eens de beste sonicgame ooit gemaakt imo.

Ha, goed je het zegt, was het al vergeten wanneer het was, alsk van cinema terug kom zal het beschikbaar zijn gta 3, ideaal. :)

Jonas89

Legacy Member
Zal toch op de ipad zijn dat ik gta zal spelen...

Edit: 4,99 $ is de prijs

camino

Legacy Member
Grand theft auto 3 net gedownload se 3.99euro.
Straks eens spelen (als ik wakker ben).

camino

Legacy Member
Arcas' zei:
Hoe draait de game op iOS?

Goed zoals het moet he :).

Ik heb de iPhone 4s.

Alleen zie je wel als de filmpjes te zien krijgt er af en toe eens een lichte hapering of lag of hoe ze da ook noemen is , maar tijdens het spelen nog niet meteen voorgehad dusja, het lijkt me dik in orde dus, heb nog maar half uurken gespeelt.

Ik moest vroeger niks van gta afweten maar nu wel, vind het leuk :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan