Luna K
Legacy Member
camino zei:Tweetbot staan aan 0,79 cent voor de moment.
Heb ik nu ook gedownload voor 80 cent... Best Twitter app ever, man...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
camino zei:Tweetbot staan aan 0,79 cent voor de moment.

Therapy zei:Klopt, komt door de daily deals van EA.
Therapy zei:Moet het antwoord helaas schuldig blijven op beide vragen. Mss kan ik het u straks zeggen, dan ga ik het kopen. Voor 79 cent kunt ge nie sukkelen he.
edit: FFFFUUUU, toen ik bovenstaande postte was gsm plat, nu wou ik het juist kopen, staat het terug aan 5 euro.![]()

armutye zei:
Trebby zei:Heeft waze wel een community hier in België?