Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ObtimusBrime

Legacy Member
Heeft iemand hier ook meegemaakt dat uw iphone spontaan bevriest? Reageert dan niet meer op touch.. Op homeknop drukken, soms werkt dan het nog steeds niet, scherm aan en uit doen (soms meerdere keren) en dan werkt het terug. Kan het probleem niet reproduceren, gebeurt heel sporadisch. Het gaat om een iphone 5 32 GB. Enige tips? Hard reset geprobeerd, heeft niets uitgehaald.

Trekhond

Legacy Member
Hier 2 keer voorgehad met mijn 5..

5-10 min niks kunnen doen, tot wanneer die zelf herop startte..

darkslave

Legacy Member
probleempje,

Ik heb grote videobestanden die ik vaak via ftp moet uploaden naar mijn popcorn hour om te kunnen bekijken alvorens door te sturen naar klanten, echter sinds ik mijn iMac heb, lukt het nooit om deze op de hardeschijf te zetten in mijn popcorn hour via ftp (ik gebruik ClassicFTP, de gratis versie) toen ik nog mijn windows pc had gebruikte ik flashfpx hiervoor en toen had ik nooit een probleem. zou het kunnen dat de gratis versie van mijn huidige ftp client het niet toelaat bestanden van 1 a 2 GB up te loaden? of zou het probleem elders kunnen liggen?

thx voor de hulp!

MitCh

Legacy Member
Weet iemand hoe ik het kan instellen dat van wanneer ik een app update op mijn iPhone zelf, dus niet in iTunes. Dat deze wanneer ik mijn iPhone aansluit met usb, hij ook de app update in iTunes? Elke keer zijn mijn apps geupdate op mijn iPhone omdat ik het manueel wil doen, maar niet in iTunes?

darkslave

Legacy Member
niemand een idee ivm mijn vraag?

Graag had ik ook eens gepraat met een echte apple TV kenner ?! iemand die me kan helpen?

crazyjoker

Legacy Member
Als ik een filmpje wil maken met mijn iphone krijg ik geen geluid meer bij het bekijken van dat filmpje.
Is plots gebeurd, en heb die toch al anderhalf jaar. Ik kan nog altijd muziek luidop afspelen, of oude gemaakte filmpjes hoor ik ook nog.

Iemand een idee hoe dit komt ?

Ampie

Legacy Member
Is er een app die video's van uw mac naar een ipad kan streamen inclusief subs? Er zijn veel streaming app's maar ze nemen de subs niet mee..

camino

Legacy Member
Ampie zei:
Is er een app die video's van uw mac naar een ipad kan streamen inclusief subs? Er zijn veel streaming app's maar ze nemen de subs niet mee..

Geen idee. Het enige dat ik ken is iflicks (je hebt iflicks 1 & 2, 2 is de nieuwe versie).
Ik gebruikte dat programmake om mijn films/series mee te converten en dan zo via mijne macbook naar mijn apple tv te streamen en dus met de subs derbij :). Of die via de iPad zal gaan dat weet ik helaas niet.

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
crazyjoker zei:
Als ik een filmpje wil maken met mijn iphone krijg ik geen geluid meer bij het bekijken van dat filmpje.
Is plots gebeurd, en heb die toch al anderhalf jaar. Ik kan nog altijd muziek luidop afspelen, of oude gemaakte filmpjes hoor ik ook nog.

Iemand een idee hoe dit komt ?

Frontcamera ook geen geluid?
Zit er iets voor mss voor die micro?
memo inspreken gaat dat?
Al is ne restore gedaan?

-----------

"I had recorded video on my iPhone 5s and when I listened to it later there was no sound to the video. Thankfully after I turned the bluetooth off and on again in the slide up settings menu everything worked fine and the sound played normally."

-----------


iPhone: Microphone issues

-----------

Step 1. Enable all sounds from settings
Step 2. Turn volume buttons and ringer switch ON
Step 3. Power off

... turn iphone on and It should work.

-----------

I had the same problem. Then I remembered the last thing I was doing was listening to music with my ear buds. So I went into the setting menu that you get when you swipe from the bottom to the top of the screen (where the torch etc is). The volume was turned right down in there. Once I turned it back up it was recording with sound again.

-----------

Ben ook maar ff aan het googelen ze :p

Therapy

Legacy Member
Hoe verwijder ik liedjes uit mijn lijst die ik heb gekocht op itunes?
Het zijn liedjes die ik voor mijn ouders moest kopen maar die ik zelf niet in de lijst wil hebben.

camino

Legacy Member
Therapy zei:
Hoe verwijder ik liedjes uit mijn lijst die ik heb gekocht op itunes?
Het zijn liedjes die ik voor mijn ouders moest kopen maar die ik zelf niet in de lijst wil hebben.

Gewoon verwijderen e zoals je met alles doet; op een song gaan staan of meerdere aanklikken en dan rechtermuisknop en verwijderen klikken. ;)

Therapy

Legacy Member
camino zei:
Gewoon verwijderen e zoals je met alles doet; op een song gaan staan of meerdere aanklikken en dan rechtermuisknop en verwijderen klikken. ;)

Ze staan niet in mijn itunes, enkel bij mijn muziek op de iphone met het icloud symbooltje.

camino

Legacy Member
Therapy zei:
Ze staan niet in mijn itunes, enkel bij mijn muziek op de iphone met het icloud symbooltje.

Ik wist niet eens dat je dat zou kunnen wissen? Het enige ik weet is dat je die uit de cloud kan halen en er dan terug insteken. Dus het wolkje weg als je de song gedownload hebt en de song terug in de cloud en dan zie je het wolkje terug staan.

Ik denk maar ben niet zeker he dat je het via je pc zal moeten doen.

Therapy

Legacy Member
camino zei:
Ik wist niet eens dat je dat zou kunnen wissen? Het enige ik weet is dat je die uit de cloud kan halen en er dan terug insteken. Dus het wolkje weg als je de song gedownload hebt en de song terug in de cloud en dan zie je het wolkje terug staan.

Ik denk maar ben niet zeker he dat je het via je pc zal moeten doen.

Hier de oplossing voor mensen die met hetzelfde probleem zitten.

iTunes Store: Hiding and unhiding purchases

dr.salt

Legacy Member
Ik heb nog voor bijna 500€ aan ecocheques die op moeten, enig idee of ik die ergens kan gebruiken om een macbook te kopen?

Jack Wilshere

Legacy Member
Makro pakt voor vrijwel alles ecocheques aan, ik weet enkel niet of ze daar MB’s hebben.

Affinity

Legacy Member
Bestaan er eigenlijk case mods voor de 5s? Ipv de gewone wit/zwart/goud iets volledig anders (niet officieel natuurlijk). Ook geen stickers. Ik bedoel echt een soort nieuwe frame.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan