Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CoxM

Legacy Member
CoxM zei:
Ik word stilaan gek, want ik vind voor het probleem dat ik ondervind geen informatie op het internet, so here goes:

Sinds enkele dagen krijg ik een zwarte overlay in vele apps, waaronder Safari, Smartschool en Mail, en ook bij het openen van internetpagina's in Facebook, Tapatalk, etc.
Een volledige reset naar fabrieksinstellingen hielp twee uur, daarna terug prijs.

Concreet openen en werken de apps allemaal volledig, maar tekst lezen is onmogelijk aangezien er enkel een zwarte rechthoek wordt getoond op plaatsen waar normaal tekst zou moeten verschijnen. Ik kan de tekst wel kopiëren en bijvoorbeeld in Notities plakken om het te lezen ...

Iemand ideeën waar dit aan kan liggen?

Mezelf even quoten: nadat ik een aantal keer het RAM-geheugen had leeggemaakt, toch nog eens een volledige reset naar fabrieksinstellingen gedaan. Ditmaal geen back-up teruggezet, enkel via iCloud m'n telefoonnummers terug ingeladen.

Tot nu toe, 24u verder, geen enkel zwart scherm, camera werkt perfect, geen gekraak en slechte verbinding tijdens het bellen meer.

Zeker het proberen waard!

Maxwell

Legacy Member
Ik krijg sinds een paar dagen mijn Tapatalk niet meer opgestart. Alle andere apps werken normaal maar als ik Tapatalk wil openen sluit het meteen terug af.
Iemand een idee waaraan dat kan liggen ? Alle laatste updates zijn gedaan.

Verzonden van mijn Iphone 5 via Tapa... not.

Gentei

Legacy Member
CoxM zei:
Mezelf even quoten: nadat ik een aantal keer het RAM-geheugen had leeggemaakt, toch nog eens een volledige reset naar fabrieksinstellingen gedaan. Ditmaal geen back-up teruggezet, enkel via iCloud m'n telefoonnummers terug ingeladen.

Tot nu toe, 24u verder, geen enkel zwart scherm, camera werkt perfect, geen gekraak en slechte verbinding tijdens het bellen meer.

Zeker het proberen waard!

Sinds de swap heb ik tot nu toe ook niets meer gehad, behalve 1 keer dan...

MaximumOfBass

Legacy Member
Ik heb afgelopen zondag in Italië mijn schouder gebroken op 2 plaatsen en 1 barst (bevestigd door een Belgische radioloog op basis van het attest van Italiaanse radioloog), nu omdat ik de dokters hier niet 100% vertrouw zou ik wanneer ik terug ben nieuwe foto's willen laten pakken van mijn schouder in België.

Hoe pak ik dit best aan? Want ik denk dat binnenlopen op spoed niet de beste oplossing is aangezien ik hier al een brace heb gekregen... kan ik ergens een afspraak maken met een radioloog, of heb ik daar een andere dokter voor nodig? 'T is de eerste keer dat ik zoiets meemaak dus weet niet zo goed hoe en wat :unsure:

XA4

Legacy Member
MaximumOfBass zei:
Ik heb afgelopen zondag in Italië mijn schouder gebroken op 2 plaatsen en 1 barst (bevestigd door een Belgische radioloog op basis van het attest van Italiaanse radioloog), nu omdat ik de dokters hier niet 100% vertrouw zou ik wanneer ik terug ben nieuwe foto's willen laten pakken van mijn schouder in België.

Hoe pak ik dit best aan? Want ik denk dat binnenlopen op spoed niet de beste oplossing is aangezien ik hier al een brace heb gekregen... kan ik ergens een afspraak maken met een radioloog, of heb ik daar een andere dokter voor nodig? 'T is de eerste keer dat ik zoiets meemaak dus weet niet zo goed hoe en wat :unsure:

Is voor een andere grote kleine vraagjes thread.
Deze is Apple-gerelateerd
emoji6.png


Succes alvast en veel beterschap!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Apple

Legacy Member
MaximumOfBass zei:
Ik heb afgelopen zondag in Italië mijn schouder gebroken op 2 plaatsen en 1 barst (bevestigd door een Belgische radioloog op basis van het attest van Italiaanse radioloog), nu omdat ik de dokters hier niet 100% vertrouw zou ik wanneer ik terug ben nieuwe foto's willen laten pakken van mijn schouder in België.

Hoe pak ik dit best aan? Want ik denk dat binnenlopen op spoed niet de beste oplossing is aangezien ik hier al een brace heb gekregen... kan ik ergens een afspraak maken met een radioloog, of heb ik daar een andere dokter voor nodig? 'T is de eerste keer dat ik zoiets meemaak dus weet niet zo goed hoe en wat :unsure:

Koopt een macbook, dat verzacht de pijn.

MaximumOfBass

Legacy Member
XA4 zei:
Is voor een andere grote kleine vraagjes thread.
Deze is Apple-gerelateerd
emoji6.png


Succes alvast en veel beterschap!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Tapatalk mistake, oeps
emoji28.png


Apple zei:
Koopt een macbook, dat verzacht de pijn.

Zou toch al een begin zijn :unsure:

Frado2005

Legacy Member
voor een halfkapotte iphone heb ik op icloud.com geweest en daar het toeste lverwijderd en dus ook find my iphone afgezet.
Nu wou die iphone nog even booten, maar als ik op 'wis alle instelllingen en inhoud' duw, vroeg hij nog steeds naar het ww van de icloud account.
Zit die activation lock er nu nog altijd op dan?
iPhone krijg ik wel niet in DFU mode enz, dus nog niet via die weg kunnen proberen; iets intern kapot aan moederbord denk ik... Als ik hem lang genoeg in de stekker steek start hij op met enkele % batterij, maar valt kort daarna weer uit

Apple

Legacy Member
Nog iemand voor als je op fb een gif post die opeens nimmer zichtbaar is? Heel raar.
Da ging altijd en nu weer niet, vervelend.

Apple

Legacy Member
Ik betaalde ooit voor TOmtom benelux: tis foetsie.
Dat hangt ook dus mijn botten uit; 60-80€ betalen voor datte en je kan het nimmer gebruiken tttsss, afzetters.
Ben dieje mobile eens aant bekijken nu of dat dan hetzelfden is en wat goed werkt.
De eerste jaren heb ik enorm veel geld aan apps uitgegeven , nu niet meer.

FiberMonkey

Legacy Member
Apple zei:
Ik betaalde ooit voor TOmtom benelux: tis foetsie.
Dat hangt ook dus mijn botten uit; 60-80€ betalen voor datte en je kan het nimmer gebruiken tttsss, afzetters.
Ben dieje mobile eens aant bekijken nu of dat dan hetzelfden is en wat goed werkt.
De eerste jaren heb ik enorm veel geld aan apps uitgegeven , nu niet meer.

Ik heb enkele jaren geleden TomTom Europe gekocht en gebruik sinds het begin van de release de nieuwe TomTom GO mobile app. Zeer tevreden van maar geen lifetime abbo!
emoji19.png

Apple

Legacy Member
FiberMonkey zei:
Ik heb enkele jaren geleden TomTom Europe gekocht en gebruik sinds het begin van de release de nieuwe TomTom GO mobile app. Zeer tevreden van maar geen lifetime abbo!
emoji19.png

Lifetime abo??
Wat is dat mss, inhoud?

En we hebben al betaald?

JohnnyricoMC

Legacy Member
Apple zei:
Ik betaalde ooit voor TOmtom benelux: tis foetsie.
Dat hangt ook dus mijn botten uit; 60-80€ betalen voor datte en je kan het nimmer gebruiken tttsss, afzetters.
Ben dieje mobile eens aant bekijken nu of dat dan hetzelfden is en wat goed werkt.
De eerste jaren heb ik enorm veel geld aan apps uitgegeven , nu niet meer.

Ik denk dat die dagen van de dedicated GPS apps die standaard met offline-maps meekomen ook stilaan geteld zijn in de EU, met die dataroaming-veranderingen. Dienstenproviders als Google kunnen zelf bakken verkeersinfo verzamelen van alle Android-devices, Apple doet het ook met toestellen die iCloud gebruiken. En da's slechts voor de stock mapping-apps. Gooi er dan nog Waze tegenaan en het zal op termijn wel 'ns moeilijker kunnen worden voor Tomtom, Garmin, Navigon en wie je nog allemaal "van de oude stempel" hebt.

Chickenlal

Legacy Member
Nog eens ivm zwart scherm en vastlopen in de camera app...

Heb het al zeer lang niet meer gehad opeens en er is denk ik niets veranderd...

Pinarello

Legacy Member
Amaai is die nieuwe Apple 12,9-inch iPad Pro nu nergens deftig op voorraad?

Destel

Legacy Member
Pinarello zei:
Amaai is die nieuwe Apple 12,9-inch iPad Pro nu nergens deftig op voorraad?
Ge kunt de online Apple store proberen, ofwel in de Switch voorbestellen moest die daar uit voorraad zijn (ze kunnen u denk ik een datum geven als ge een voorschotje legt). Meeste iPads/iPhones zijn sowieso moeilijk te krijgen in de eerste paar weken na release als ge niet voorbestelt of bij Apple zelf koopt (hebben denk ik maar 1 "echte" Apple Store in België, in Brussel, de rest zijn resellers).

Gentei

Legacy Member
Chickenlal zei:
Nog eens ivm zwart scherm en vastlopen in de camera app...

Heb het al zeer lang niet meer gehad opeens en er is denk ik niets veranderd...

Sinds ik mijn nieuwe iphone heb, niet meer voorgehad.
Ging jij niet naar zo'n apple reseller ofzo?

Chickenlal

Legacy Member
Gentei zei:
Sinds ik mijn nieuwe iphone heb, niet meer voorgehad.
Ging jij niet naar zo'n apple reseller ofzo?

Ja, maar heb het sinds gij geweest zijt niet meer gehad lol...

Gentei

Legacy Member
Chickenlal zei:
Ja, maar heb het sinds gij geweest zijt niet meer gehad lol...

Ik heb ook periodes gehad waar het normaal werkte en maanden geen probleem en dan duikte het ineens op.

Chickenlal

Legacy Member
Ik wacht tactisch af, hoe dichter bij de release van de 8 ik een nieuwe kan krijge hoe beter voor de herverkoop
emoji39.png
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan