Apple
Legacy Member
Gentei zei:Krak hetzelfde als bij mij (iphone 7 128 gig 6 maanden oud)
Bij mij nog erger, soms als ik de camera app open, krijg ik een zwart scherm bij de camer en freezed mijn iphone voor een minuut.
Daarna keert die terug naar de homescreen, terug een freeze van een minuut of 2.
En het ergste is dan als ik de iphone niet volledig afsluit (dus uitzetten en terug aanzetten), kan ik de camera niet gebruiken of hij freezed heel de tijd MAAR als iemand mij belt dan hoort die mij en ik hoor de andere persoon niet.
totaal fucked up.
En dan de problemen die jullie opsommen heb ik dus ook....
Ik ga waarschijnlijk volgende week naar de applestore in Brussel en vragen voor een ruil van de iphone....
Maar ik vraag mij af of het zin heeft want op internet vind ik hetzelfde probleem/problemen.
Als gij naar Brussel gaat en hebt nog garantie dan moete ze u andere meegeven.
Tis wel zo: soms werkt er daar ook een debiel, via ene te horen gekregen het toestel ook wat fout aan was, was niet gevallen, bleef die pummel zeggen ge krijgt geen andere want is gevallen. Die was pissed en is gewoon er blijven staan tot wanneer er toch uiteindelijk een andere wilde luisteren en die gaf hem dan wel een andere mee. U zeker niet zomaar late afschepe mocht dat ooit gebeuren.
(in Lab9 in Brugge bv? Heb de mijne gekocht Telenet Gent )
.