Zero Grav
Legacy Member
Ja, al zeker sinds deze morgen, wat een eeuwigheid.
Installeer gewoon even 1.3.1 terug, als je een hele library moet gaan aanpassen om terug met een netwerk te kunnen verbinden is dat echt niet op 1, 2, 3 geregeld hoor. :/
Edit: Voor mensen die eigen nicknames geven aan de mensen in hun lijst ed, installeer geen MSN For Mac. Die wist al die preferences gewoon.
Installeer gewoon even 1.3.1 terug, als je een hele library moet gaan aanpassen om terug met een netwerk te kunnen verbinden is dat echt niet op 1, 2, 3 geregeld hoor. :/
Edit: Voor mensen die eigen nicknames geven aan de mensen in hun lijst ed, installeer geen MSN For Mac. Die wist al die preferences gewoon.



