Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zero Grav

Legacy Member
Ja, al zeker sinds deze morgen, wat een eeuwigheid.
Installeer gewoon even 1.3.1 terug, als je een hele library moet gaan aanpassen om terug met een netwerk te kunnen verbinden is dat echt niet op 1, 2, 3 geregeld hoor. :/

Edit: Voor mensen die eigen nicknames geven aan de mensen in hun lijst ed, installeer geen MSN For Mac. Die wist al die preferences gewoon.

DieselPower

Legacy Member
Ik heb met die 1.3.1 weer enorm veel problemen om online te blijven. Ik denk dat er wel wat contacten geirriteerd door geraken :D

m-be

Legacy Member
Zero Grav zei:
Edit: Voor mensen die eigen nicknames geven aan de mensen in hun lijst ed, installeer geen MSN For Mac. Die wist al die preferences gewoon.

Thx voor de headsup!

Jens 88

Legacy Member
Zero Grav zei:
Edit: Voor mensen die eigen nicknames geven aan de mensen in hun lijst ed, installeer geen MSN For Mac. Die wist al die preferences gewoon.
Net voor ik dit had gelezen had ik MSN for Mac gebruikt, maar na de installatie van de eerdere versie van Adium die wel werkt heb ik gelukkig mijn aangepaste namen nog wel hoor...:niceone:

syndrom

Legacy Member
1.3.1 werkt hier ook goed.

Msn komt hier niet op. dan nog liever niet online zitten.

Zero Grav

Legacy Member
Beter, en ze is zelfs van toepassing op mij. :p Aangezien mijn zinnen altijd veel te lang uitvallen. ^^

Zero Grav

Legacy Member
Ik zie niet in wat er weak aan is, behalve dat ze vanzelf terug naar voor vallen in een positie waarin een normale mens zijn laptop nooit houdt.

Christophe86

Legacy Member
ok kben waarschijnlijk van plan één te kopen eind deze week. Veel mensen raden het mij af omwille van de hoge prijs, performance,...

welp

Legacy Member
Christophe86 zei:
ok kben waarschijnlijk van plan één te kopen eind deze week. Veel mensen raden het mij af omwille van de hoge prijs, performance,...
Dan moet je het niet kopen hé :) ahja, zelfs dat scherm valt naar beneden, dan zal het voor de rest ook niet veel soeps zijn.

DaMob

Legacy Member
Christophe86 zei:
ok kben waarschijnlijk van plan één te kopen eind deze week. Veel mensen raden het mij af omwille van de hoge prijs, performance,...

Hoge prijs oke
Performance? Oke je kan veel beter krijgen voor je geld, maar ze moeten zeker toch niet onderdoen?

Christophe86

Legacy Member
DaMob zei:
Hoge prijs oke
Performance? Oke je kan veel beter krijgen voor je geld, maar ze moeten zeker toch niet onderdoen?

idd dat denk ik ook. het is mijn eerste MBP die ik eventueel zal kopen. kwa design vind ik hem allessinds mooi

anthony8400

Legacy Member
Desnoods probeer je een tweedehands te vinden.
Dan betaal je minder en heb je ook een goed machientje...

Christophe86

Legacy Member
goja dan nog liever een nieuwe 13 inch deze is veel iets goedkoper maar kleiner. Bij een tweedehands weet je totaal niet hoe goed de vorige eigenaar ervoor gekeken heb. Tleven van een student kan hard zijn :-s (ondanks de studentenkorting van 6%)

Spectre

Legacy Member
Pff, die oudere MacBook Pro's zijn qua model zoveel mooier dan die fugly nieuwe he. :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan