Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kr|stof

Legacy Member
Hoe kuisen jullie het scherm van je laptop eigenlijk? Elke keer da ik em kuis maak ik het alleen erger precies. Mag je dat met van die ruitenspray afkuisen ofzo?
Het is de nieuwste macbook btw.

Zero Grav

Legacy Member
'k Leen dan zo'n anti-statisch doekje van mijn kotgenoot met zo'n lcd cleaner spray.
Maar hier thuis ook zo'n brillendoekje in combinatie met brillenspray. En niet te hard wrijven + naar de zijkanten toewerken. Anders kunt ge nog in het midden van uw scherm stof achterlaten.

DaMob

Legacy Member
Gaat Adium nog iets doen aan de trage snelheid als je bestanden doorstuurt of ontvangt?

MetalG

Legacy Member
plezier op IRC

MetalG_: wilde nu gaan maffe
[01:08] stino: ma
[01:08] Zir0h: hahaha
[01:08] Zir0h: pwned
[01:08] stino: kben aant chatte me lynn
[01:08] MetalG_: ./kick stino
[01:08] stino: you're not opped
[01:08] m-be verwijderde stino uit het kanaal. (stino)
[01:08] m-be: ^^
[01:09] Zir0h: haahaha
[01:09] MetalG_: owned.
[01:09] m-be: :')

at damob, spijtig genoeg wel ja :(
/edit/ verkeerd gelezen, tis laat, tgaat nog traag nu ^^hopelijk wordt der iet aan gedaan ;) :p

Messias.

Legacy Member
DieselPower zei:
Dat protocol is niet vrijgegeven denk ik :) Blame microsoft :p

Och, de meest courante versie van het protocol is gereverse-engineered. Er zijn een aantal libs die dit wel ondersteunen. Bij Adium wachten ze gewoon op de volledige implementatie ervan door libpurple, aangezien het rond die library gebouwd is.

joriske18

Legacy Member
hmm, ligt het nu aan mij of herkent mijn laptop na de update sommige key strokes niet meer :s Soms ineens enkele tekens of een woord die niet tevoorschijn komen...

anthony8400

Legacy Member
Naais, best wel handig :D

Man, OS X is toch nog gebruiksvriendelijker dan een mens zou denken, alleen is het soms wat verdoken :p

Audiosonic

Legacy Member
Iemand een idee wat heb beste is om mijn macbook op mijn tv aan te sluiten? Voor de audio heb ik al de nodige kabel (http://www.daydeal.com/files/images3/blk_rca_cable.jpg) maar voor de video ben ik niet zeker. Ik heb wat gegoogled en ik heb gelezen dat ik best een Mini DVI to DVI kabel koop, voor de beste kwaliteit? Kan iemand dit bevestigen? En wat indien mijn tv geen DVI ondersteunt? (ben niet zeker). Bestaat er ook een kabel van Mini DVI naar zo'n gele connector? En wat ivm de kwaliteit?

Ik wou hier niet speciaal een nieuwe topic voor aanmaken, dus ik hoop dat iemand me kan helpen :p

GenesisX

Legacy Member
Ik heb een DVI naar S-Video-connector voor het beeld en dat werkt hier (goed). Qua beeld kan ik zeggen dat het OK is, maar High Definition is het natuurlijk niet hé :).

Audiosonic

Legacy Member
Die heb ik al (denk ik :p) Is het die kabel die je nodig hebt om je macbook aan te sluiten op een monitor ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan