Archief - Zelfbruiner

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DJ BUZZE retro

Legacy Member
idd, waarom zoud ge u me zoiets bezighouden

en van al da "ik wil bruin zien" gedoe slijt uw huid enorm

ik wil op m'n 45 nog gene verrumpelde péé zijn ze (zoals ge dr wel wat ziet)

dus wie graag bleekscheet in de mond neemt --> wie laatst lacht... bést lacht ! :)

Arifiene

Legacy Member
DJ BUZZE retro zei:
idd, waarom zoud ge u me zoiets bezighouden

en van al da "ik wil bruin zien" gedoe slijt uw huid enorm

ik wil op m'n 45 nog gene verrumpelde péé zijn ze (zoals ge dr wel wat ziet)

dus wie graag bleekscheet in de mond neemt --> wie laatst lacht... bést lacht ! :)

van zelfbruiner krijgde geen rimpels

Overigens weet ik niet elke brol jullie hier allemaal gebruiken, maar die zelfbruiner die men ma en vriendin hebben slaan nooit oranje uit ze...
Vroeger was da natuurlijk zo, maar als ge een beetje deftige hebt zou da niemeer mogen ...
Of gebruik zo'n bodylotion met een tintje zelfbruiner ofzo.
Ik heb het zelf nog maar 2 keer gebruikt, die van men ma dan => die dove, das natuurlijk bruin en gaat weg na een 4-5tal dagen, dus dan opnieuw smeren.
Tis int begin altijd een beetje zoeken denk ik. En goed uitsmeren natuurlijk (ge hebt ook zelfbruiners met een kleurtje, zodat je goed ziet waar je wel of niet gesmeerd hebt)

Grayfox

Legacy Member
Fake boobs, fake booties, fake eyelashes, fake face en nu ook een fake tan. Lmao.

Chalk

Legacy Member
Kheb er al van gehoord dat je er bruine plekken aan over houdt op je huid..

^MystiQ

Legacy Member
Chalk zei:
Kheb er al van gehoord dat je er bruine plekken aan over houdt op je huid..

Ik heb gehoord dat de paus overleden is :ironic:

Als ge iets niet 100 % zeker zijt kom er dan ook niet mee af. Een beetje gezond verstand zou u zelfs verder helpen :

Alsof er 1 cosmeticabedrijf is die zal blijven bestaan en producten op de markt mag brengen als ge daarvan plekken krijgt op uwe huid. Kdenk dat da bedrijf rapper failliet zou gaan dan da gij 1 fles cola kunt uitdrinken.


Altijd diene zever, "ik heb gehoord". Jah, ik hoor ook zoveel, daarom is het nog niet waar en daarom gaak het zeker niet posten.


En Threadstarter. Als ge wilt bruin worden moede eens een zonnebankcenter proberen. Daar kunt ge meestal via een lidkaart zoveel onder de zonnebank gaan zoveel ge zelfs wilt. En ik weet dat ge daar veel betere en gelijke resultaten van zult hebben dan van die zelfbruinerkes.

Als ge niet natuurlijk bruint of dmv van een zonnebank dan zou ik zeggen, aanvaard uw huid en uw lichaam zoals het is en ga er mee om dat je geen bruin kleurke kunt krijgen. ;)

balbe

Legacy Member
Bij ons ook een nogal een schoon meiske die dat uitgeprobeerd heeft.
Ze ziet er al een tijdje niet uit :rofl:

loeli

Legacy Member
Bij een zonnebank is het nadeel dat ge vaak aan uw bilspleet zo'n gans witte vlek hebt, in de vorm van precies een buis die tussen uw poep heeft gezeten. Ook onder uw oksels kunde wellis witte plekken hebben.

^MystiQ

Legacy Member
loeli zei:
Bij een zonnebank is het nadeel dat ge vaak aan uw bilspleet zo'n gans witte vlek hebt, in de vorm van precies een buis die tussen uw poep heeft gezeten. Ook onder uw oksels kunde wellis witte plekken hebben.

Trek uw bilspleet dan open :evil:

nunji

Legacy Member
Math'ke zei:
En Threadstarter. Als ge wilt bruin worden moede eens een zonnebankcenter proberen. Daar kunt ge meestal via een lidkaart zoveel onder de zonnebank gaan zoveel ge zelfs wilt. En ik weet dat ge daar veel betere en gelijke resultaten van zult hebben dan van die zelfbruinerkes.

Als ge niet natuurlijk bruint of dmv van een zonnebank dan zou ik zeggen, aanvaard uw huid en uw lichaam zoals het is en ga er mee om dat je geen bruin kleurke kunt krijgen. ;)
Kmagt gewoon niet van men ma. Waarom? omdatk zogezegd een 8tal bruine pipskleine vlekjes op mijn rug heeft, en zei zegt dat het er pas sinds vorig jaar is, sinds ik eens een dag verbrand was. :ironic: Het zijn dus gewoon een paar schoonheidsvlekjes maar zij flipt al dat het schadelijke vlekken zijn en dak ni onder de zonnebank mag en blabla. Ze wil dan eerst nen dermatoloog raadplegen. zucht

^MystiQ

Legacy Member
nunji zei:
Kmagt gewoon niet van men ma. Waarom? omdatk zogezegd een 8tal bruine pipskleine vlekjes op mijn rug heeft, en zei zegt dat het er pas sinds vorig jaar is, sinds ik eens een dag verbrand was. :ironic: Het zijn dus gewoon een paar schoonheidsvlekjes maar zij flipt al dat het schadelijke vlekken zijn en dak ni onder de zonnebank mag en blabla. Ze wil dan eerst nen dermatoloog raadplegen. zucht

Het zal allezins beter zijn dan uw zelfbruinerke :)

Rebellious

Legacy Member
Math'ke zei:
Als ge niet natuurlijk bruint of dmv van een zonnebank dan zou ik zeggen, aanvaard uw huid en uw lichaam zoals het is en ga er mee om dat je geen bruin kleurke kunt krijgen. ;)

Ik heb ook het probleem dat ik amper bruin. Wat ik wel elke keer voor heb is dat ik enorm verbrand (jaja, niet komen zagen over zonnecreme), ik word dan enorm rood zien voor nen dag of 2, maar daarna ben ik ook gewoon weer mijn witte zelf. Best wel vervelend hoor.

nunji

Legacy Member
Rebellious zei:
Ik heb ook het probleem dat ik amper bruin. Wat ik wel elke keer voor heb is dat ik enorm verbrand (jaja, niet komen zagen over zonnecreme), ik word dan enorm rood zien voor nen dag of 2, maar daarna ben ik ook gewoon weer mijn witte zelf. Best wel vervelend hoor.
da heb ik dan weer niet, ik verbrand, en als het rood weg is dan zie ik bruin. Maarja, gezond voor je huid is het ni..

RaDa

Legacy Member
loeli zei:
Bij een zonnebank is het nadeel dat ge vaak aan uw bilspleet zo'n gans witte vlek hebt, in de vorm van precies een buis die tussen uw poep heeft gezeten. Ook onder uw oksels kunde wellis witte plekken hebben.

Ja kzie nie in hoe ge OVERAL even bruin zou kunnen worden ze door in zon te liggen.

bweh

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
ik heb in amerika zo'n spray cabine gedaan, man das grappig.
da was bruin ja, maar allemaal in druppeltjes gedroogd, dus precies allemaal sproeten.
Zonnebank is het effectiefste, zoek gewoon een super goeikope, elke 2weke gaan en da is al veel beter. (ik ga eke maand voor 7€ 15min, en ik zie al veel bruiner als andere mensen, maar bij meisjes mag da ook wel :))


foto ? :)

*~Lientjeuhhh~*

Legacy Member
Geef mij ook maar een zelfbruiner ipv de zonnebank. En aangezien ik heel erg snel verbrand riskeer ik het niet om zonder een goeie zonnecrème (Zwitsal, factor 30, jaja :) ) lang in de zon te liggen/lopen/springen/werken/....

Dus een bruin kleurtje op m'n benen is af en toe wel leuk. Vorige zomer heb ik die van Dove gebruikt, super goed en heeeeeeel erg subtiel. Gewoon altijd je handen wassen na gebruik en de crème goed inwrijven.

M'n ma heeft zich ook al eens laten airbrushen en ik vond het resultaat TE bruin, het ging ook af op haar kleren en lakens dus niet echt een aanrader vind ik

SideShow

Legacy Member
Arifiene zei:
Echt wel niet...
Alleen de schade aan uw huid al...
Zonnebank is echt ni goed ze...

Ari .. wekle zelfbruiner gebruik jij dan ?

Ik heb verleden jaar eesn die van garnier geprobeerd ... resultaat was orange achtig en zeker geen natuurlijk bruin. Hangt ook af van je huid natuurlijk maar ook van het type licht waarin je je huid bekijkt.

Ik zou zelfs durven denken dat het merk geen rol speelt, aangezien die huidverkleuring een reactie is op een bepaalde stof ? En diezelfde stof zit in al die producten...

Arifiene

Legacy Member
SideShow zei:
Ari .. wekle zelfbruiner gebruik jij dan ?

Ik heb verleden jaar eesn die van garnier geprobeerd ... resultaat was orange achtig en zeker geen natuurlijk bruin. Hangt ook af van je huid natuurlijk maar ook van het type licht waarin je je huid bekijkt.

Ik zou zelfs durven denken dat het merk geen rol speelt, aangezien die huidverkleuring een reactie is op een bepaalde stof ? En diezelfde stof zit in al die producten...

Ik, gene :)
Mijn mama gebruikt zo'n dove bodylotion met zelfbruiner (die hebk es geprobeerd en was goed + rook lekker, maar ik heb daar geen geduld voor :sop: ); en vriendin gebruikt gewoon zelfbruiner van de hema :p
Ma die zijn alletwee wel nooit oranje...
Zoek een zelfbruiner die geschikt is voor jouw huid. Als gij bijna volledig wit zijt, en ge smeert een zelfbruiner voor een donkere huid of normale huid, dan kan da ni anders dan verkeerd uitslaan... Ge kunt bvb eens bij de apotheek advies vragen (dat kost geen geld), en meestal hebben ze dat ook wel staan.
Dove heeft zijn zelfbruiners bvb in 3 tinten (voor lichte huid, normale en donkerdere huid)
Het merk zal weldegelijk een rol spelen... Ge weet immers niet hoeveel van die stof erin zit eh, bij welk merk...
Denk er ook aan dat ge bij sommige merken best drie laagjes legt voor een natuurlijk resultaat (bvb 3 dagen na elkaar smeren), en dus niet alles na elkaar ne dikke laag bvb :p.
Het is echt wat zoeken en uitproberen.
Naar t schijnt is die van Nivea ook goed, but again: niet zelf getest :).
Hang er in het begin best niet teveel geld aan, zeker niet om te experimenteren. Dus met nivea of dove ofzo zit je wel goed dan.

Rebellious

Legacy Member
En als ge zeker wilt zijn dat ge niet oranje gaat uitslaan kunt ge het altijd ne keer testen op een klein deeltje van uw lichaam dat normaal niemand ziet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan