Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DJ BUZZE retro zei:idd, waarom zoud ge u me zoiets bezighouden
en van al da "ik wil bruin zien" gedoe slijt uw huid enorm
ik wil op m'n 45 nog gene verrumpelde péé zijn ze (zoals ge dr wel wat ziet)
dus wie graag bleekscheet in de mond neemt --> wie laatst lacht... bést lacht !![]()
Chalk zei:Kheb er al van gehoord dat je er bruine plekken aan over houdt op je huid..

loeli zei:Bij een zonnebank is het nadeel dat ge vaak aan uw bilspleet zo'n gans witte vlek hebt, in de vorm van precies een buis die tussen uw poep heeft gezeten. Ook onder uw oksels kunde wellis witte plekken hebben.

Kmagt gewoon niet van men ma. Waarom? omdatk zogezegd een 8tal bruine pipskleine vlekjes op mijn rug heeft, en zei zegt dat het er pas sinds vorig jaar is, sinds ik eens een dag verbrand was. :ironic: Het zijn dus gewoon een paar schoonheidsvlekjes maar zij flipt al dat het schadelijke vlekken zijn en dak ni onder de zonnebank mag en blabla. Ze wil dan eerst nen dermatoloog raadplegen. zuchtMath'ke zei:En Threadstarter. Als ge wilt bruin worden moede eens een zonnebankcenter proberen. Daar kunt ge meestal via een lidkaart zoveel onder de zonnebank gaan zoveel ge zelfs wilt. En ik weet dat ge daar veel betere en gelijke resultaten van zult hebben dan van die zelfbruinerkes.
Als ge niet natuurlijk bruint of dmv van een zonnebank dan zou ik zeggen, aanvaard uw huid en uw lichaam zoals het is en ga er mee om dat je geen bruin kleurke kunt krijgen.![]()
nunji zei:Kmagt gewoon niet van men ma. Waarom? omdatk zogezegd een 8tal bruine pipskleine vlekjes op mijn rug heeft, en zei zegt dat het er pas sinds vorig jaar is, sinds ik eens een dag verbrand was. :ironic: Het zijn dus gewoon een paar schoonheidsvlekjes maar zij flipt al dat het schadelijke vlekken zijn en dak ni onder de zonnebank mag en blabla. Ze wil dan eerst nen dermatoloog raadplegen. zucht

Math'ke zei:Als ge niet natuurlijk bruint of dmv van een zonnebank dan zou ik zeggen, aanvaard uw huid en uw lichaam zoals het is en ga er mee om dat je geen bruin kleurke kunt krijgen.![]()
da heb ik dan weer niet, ik verbrand, en als het rood weg is dan zie ik bruin. Maarja, gezond voor je huid is het ni..Rebellious zei:Ik heb ook het probleem dat ik amper bruin. Wat ik wel elke keer voor heb is dat ik enorm verbrand (jaja, niet komen zagen over zonnecreme), ik word dan enorm rood zien voor nen dag of 2, maar daarna ben ik ook gewoon weer mijn witte zelf. Best wel vervelend hoor.
loeli zei:Bij een zonnebank is het nadeel dat ge vaak aan uw bilspleet zo'n gans witte vlek hebt, in de vorm van precies een buis die tussen uw poep heeft gezeten. Ook onder uw oksels kunde wellis witte plekken hebben.
RaDa zei:Ja kzie nie in hoe ge OVERAL even bruin zou kunnen worden ze door in zon te liggen.
.
SweetEmmaRose zei:ik heb in amerika zo'n spray cabine gedaan, man das grappig.
da was bruin ja, maar allemaal in druppeltjes gedroogd, dus precies allemaal sproeten.
Zonnebank is het effectiefste, zoek gewoon een super goeikope, elke 2weke gaan en da is al veel beter. (ik ga eke maand voor 7€ 15min, en ik zie al veel bruiner als andere mensen, maar bij meisjes mag da ook wel)

) lang in de zon te liggen/lopen/springen/werken/....Math'ke zei:Het zal allezins beter zijn dan uw zelfbruinerke![]()
Arifiene zei:Echt wel niet...
Alleen de schade aan uw huid al...
Zonnebank is echt ni goed ze...
SideShow zei:Ari .. wekle zelfbruiner gebruik jij dan ?
Ik heb verleden jaar eesn die van garnier geprobeerd ... resultaat was orange achtig en zeker geen natuurlijk bruin. Hangt ook af van je huid natuurlijk maar ook van het type licht waarin je je huid bekijkt.
Ik zou zelfs durven denken dat het merk geen rol speelt, aangezien die huidverkleuring een reactie is op een bepaalde stof ? En diezelfde stof zit in al die producten...

); en vriendin gebruikt gewoon zelfbruiner van de hema 
.
.