Archief - Zelfbruiner

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nunji

Legacy Member
Kvraag me af wie dat er hier dit al eens geprobeerd heeft en of ze daar positieve of negatieve gedachten over hebben. Raad je het aan, of niet? Kzie toch wel eerder wit dan echt bruin, tis nu ni zo erg als sommige, kzou toch mss iets bruiner wille zijn, gewoon is voor te zien. En kweni, zonnebank ziek ni direkt zitten en ik word ook niet zo snel bruin..

discuss

cesper379

Legacy Member
Mn mama heeft da 2 dagen geleden eens geprobeerd van Dove . Weet niet juist meer hoe het noemt. Haar commentaar was verre van positief. Haar handen waren helemaal bruin van het in te wrijven op de huid en het ging er niet af. Meer weet ik eig. ook niet. Heb wel al eens gehoord over Airbrushing ofzo denk ik.Moet je in een kabine gaan staan en spuiten ze je helemaal bruin.Snel gedaan maar wel duur denk ik . Robin .

nunji

Legacy Member
cesper379 zei:
Mn mama heeft da 2 dagen geleden eens geprobeerd van Dove . Weet niet juist meer hoe het noemt. Haar commentaar was verre van positief. Haar handen waren helemaal bruin van het in te wrijven op de huid en het ging er niet af. Meer weet ik eig. ook niet. Heb wel al eens gehoord over Airbrushing ofzo denk ik.Moet je in een kabine gaan staan en spuiten ze je helemaal bruin.Snel gedaan maar wel duur denk ik . Robin .
ja ze vermelden der wel bij da ge u handen goe me zeep moet wassen voor da volledig intrekt e

Brolpaq

Legacy Member
Mij hebben ze dat eens gelapt, toen ik aan het slapen was op een lan-party.. Ik zag eerder oranje dan bruin..
grtz

Babs

Legacy Member
Ik heb ooit eens zon zelfbruiner gebruikt, maar tresultaat was toch ook nie just.

Eerder oranje dan bruin, en allemaal plekken terwijl ik toch goed had uitgesmeerd.

Dat "airbrushen" heeft mijn tante al es gedaan en da was wel goed. Mooi bruin (niet TE bruin) kleurtje ma het nadeel is da het dus wel weggaat (wat dus goed is om het eens te proberen)

Brolpaq

Legacy Member
Beste is imho, ofwel zonnebank, ofwel als de zon schijnt buiten liggen. (zon icm sport is nog efficiënter door het zweet, dan niks doen en zonnen)

nunji

Legacy Member
ze zeggen dat doorheen de jaren de zelfbruin cremes veel beter zijn geworden, en da ge dus nu nimer zou lijken als familie van de wortel :D

Brolpaq

Legacy Member
Tzijn allemaal prulle en sleure die cremekes en zalfkes.. Buiten zitten, vant weer genieten, terraskes doen, buitensport beoefenen, sociaal zijn.. IS DA NU ZO MOEILIJK? =/ Al die sleure is slecht voor u huid, en 9/10 keer hebt ge het gewenste resultaat niet.

edit// Trouwens, je wint ook al veel kleur in als je een goede doorbloeding hebt, sporten helpt dit te verbeteren!

Phil

Legacy Member
Brolpaq zei:
Tzijn allemaal prulle en sleure die cremekes en zalfkes.. Buiten zitten, vant weer genieten, terraskes doen, buitensport beoefenen, sociaal zijn.. IS DA NU ZO MOEILIJK? =/ Al die sleure is slecht voor u huid, en 9/10 keer hebt ge het gewenste resultaat niet.

edit// Trouwens, je wint ook al veel kleur in als je een goede doorbloeding hebt, sporten helpt dit te verbeteren!


Zanik niet, sommige mensen worden niet bruin van de zon... (misschien die topic over dat verbranden eens lezen...)

Als die mensen nu ook eens bruin willen worden (of gewoon eens willen zien hoe het er zou uitzien voor een tijdje), laat ze toch doen...


Ik verbrand snel als ik buiten zit, wordt niet bruin (kan me weinig schelen, maar bon). Dus als zomer is, doe ik ook terrasjes, maar ik blijf onder een parasol zitten...

exploder

Legacy Member
nunji zei:
ze zeggen dat doorheen de jaren de zelfbruin cremes veel beter zijn geworden, en da ge dus nu nimer zou lijken als familie van de wortel :D
Over zelfbruiners specifiek:

Toch slaan mensen met zelfbruiner nog altijd oranje uit!
Kzie da bij paar mensen op school :p

M'n vriendin moest op chiro-weekend ook opdrachten doen en iedere keer iets mislukt moest ze streepje zelfbruiner aandoen op haar arm... De maandag was dat stuk van haar arm mooi bruin, dinsdag werd het oranje, en dan werd het meer en meer oranje tot het uiteindelijk verdween.

Ook als je zelfbruiner niet goed uitsmeert sta je in plekken enzo...

Ik zal het allessinds niet riskeren :p


Ma een vriendin van me heeft denk ik een bodylotion met "een tint zelfbruiner" in, dus niet specifiek een zelfbruiner. En zij heeft wel een mooie lichtbruine kleur (wel geen spectaculaire dingen verwachten natuurlijk).
edit: ze moet het natuurlijk ook nog altijd goed gelijk uitsmeren, ma ze ziet er tenminste niet oranje uit

Rivers

Legacy Member
Inderdaad wanneer ik twee mensen naast elkaar zie lopen, ééntje die natuurlijk gebruind is en ééntje met een zelfbruiner, zie je duidelijk het verschil! Met zelfbruiners sla je inderdaad oranje uit. Ook kan het soms zijn dat je van die vieze donkere plekken krijgt, i.p.v. dat je helemaal bruin bent.

DéWé

Legacy Member
Rivers zei:
Inderdaad wanneer ik twee mensen naast elkaar zie lopen, ééntje die natuurlijk gebruind is en ééntje met een zelfbruiner, zie je duidelijk het verschil! Met zelfbruiners sla je inderdaad oranje uit. Ook kan het soms zijn dat je van die vieze donkere plekken krijgt, i.p.v. dat je helemaal bruin bent.

Bij mij op school is er ook zo iemand. Soms ziet ze er normaal bruin uit maar dan na een paar dagen is het meer oranje :)

nunji

Legacy Member
ahja, op mijn vorige school hadk ook iemand die familie van de wortel was.

Firestyler

Legacy Member
of ziede zo iemand lopen, de benen bruiner dan het gezicht ook geen zicht

Akiraprise

Legacy Member
Self tanners zijn niet aan te raden! ik heb ook nog nooit zoveel negatieve reacties over een product gehoord..

Iedereen heeft een andere type huid. Mijne is bleek en in de zon worden mijn wangetjes hooguit rood meer niet.. als je mij 3 jaar terug zat zou je zeggen dat ik nooit buiten kwam zo wit was ik.. terwijl ik graag buiten was dat had echt een HUGE impact op mijn zelfbeeld toen.. echt super negatief

Op een gegeven moment hoorde ik via via van self tanners ik heb er ongeveer 5 getest van goedkope tot dure en allemaal niet het gewenste resultaat..

Ik heb toen in dat jaar veel ge zonnebankt en nu heb ik eindelijk een natuurlijk kleurtje.. nu ga ik nog maar eens in de 2 weken de zonnebank onder omdat teveel te slecht is voor je huid. + het is best duur

Akiraprise

Legacy Member
een oplossing tegen in bleke huid in de ochtend: babycreme/babyolie

nadeel van olie is dat het plakt en haartjes/vuiltjes blijven dan plakken maar je ziet er wel geil uit moet ik erbij zeggen :)

loeli

Legacy Member
ik heb ooit is zo van die zelfbruindoekjes gebruikt...
ik had da 's morgens aangedaan aan mijn benen en dan gaan winkelen, en tot mijn ergernis merkte ik da er aan mijn kuit een heel stuk niet-bruin was : D
dus wat was mijn idee, ik ga daar gewoon NOG EENS over.
Probleem, nu was da verschil NOG groter, en die week erna ging ik op vakantie.
Dus ben ik een paar keer in de sauna gegaan en dan goe derafgeschuurd ^^
Dan heb ik ook zo is vochtinbrengende crème van dove ofzo gebruikt da u zo stillekesaan nen donkerderen teint geeft, en da werkt wel goed :)
op zich bruint da wel altijd goe, ge moet het gewoon goed aanbrengen ^^

hybrid

Legacy Member
tis bena zomer waarom in godsnaam dan zelfbruiner, tante Ali weet jij raad! :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
ik heb in amerika zo'n spray cabine gedaan, man das grappig.
da was bruin ja, maar allemaal in druppeltjes gedroogd, dus precies allemaal sproeten.
Zonnebank is het effectiefste, zoek gewoon een super goeikope, elke 2weke gaan en da is al veel beter. (ik ga eke maand voor 7€ 15min, en ik zie al veel bruiner als andere mensen, maar bij meisjes mag da ook wel :))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan