Archief - Xanax

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NSA.Rhinox

Legacy Member
Thales zei:
eens een seroxat gepakt, ne trauma voor men leven
wat ik die nacht doorstaan heb.. extreme rillingen, hyperventilatie, flauwtes om de 5 seconden, misselijk, constant gevoel van flauwvallen...
ik schoot opeens recht

da krijgt ge dus als ge zomaar vanalles pakt zonder uwen bijsluiter te lezen :lol: Hoewel, als ge er ni tegen kunt, dan kunt ge er ni tegen natuurlijk.


Op't werk geven wij patiënten Temesta 1mg. De meesten zijn zo rustig als wat voor we de kamerdeur bereiken. Behalve diegene die tegen de deur liggen, die halen net den drempel. :) Dus, als ge naar uw huisdokter gaat, vraag eens uitleg over alle omgelijkheden.

Oppassen met zomaar vanalles te pakken zonder da ge weet wat ge pakt, en zeker niks "op advies" nemen, tenzij uw adviseur 7 jaar op univ heeft gezwoegd of uw mama is. Medicatie is geen speelgoed!

Drossie

Legacy Member
Thin Liz zei:
Xanax als antidepressivum? Eerder als spierrelaxans en angstremmer... Het is trouwens geen lachertje als geneesmiddel en dien je met voorzicht te gebruiken, als je het al kan voorgeschreven krijgen.

Idd. Xanax heeft 0,0% anti-depressieve werking!

Drossie

Legacy Member
Thales zei:
eens een seroxat gepakt, ne trauma voor men leven
wat ik die nacht doorstaan heb.. extreme rillingen, hyperventilatie, flauwtes om de 5 seconden, misselijk, constant gevoel van flauwvallen...
ik schoot opeens recht

Seroxat is nochtans iets totaal anders!
Seroxat is een antidepressivum en geen benzo! Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ge er slecht op gereageerd hebt he, maar toch... Toch extreme bijwerkingen hoor!

Bart Religion

Legacy Member
paar goeie vodka's toen ik terugkwam uit Praag was all that I needed. En niet zat opt vliegtuig? en alcoholtest hebben ze toch niet gedaan ze :) en opt vliegtuig serveren ze zelf ook alcohol?

mobman

Legacy Member
bartreligion zei:
paar goeie vodka's toen ik terugkwam uit Praag was all that I needed. En niet zat opt vliegtuig? en alcoholtest hebben ze toch niet gedaan ze :) en opt vliegtuig serveren ze zelf ook alcohol?



als ge overduidelijk zat zijt, en mogelijk hierdoor ambetant zult zijn, kunnen ze de toegang tot 't vliegtuig weigeren

Preske

Legacy Member
joyraider zei:
Ik ga niet af op filmadvies! :p Zelf wa research gedaan hoor, en Xanax blijkt echt wat ik nodig heb. Nuja, 't zal sowieso doktersbezoekje worden, maar ik wou er gewoon wat informatie over van anderen ;)

en dan te zeggen dat al die dokters er jaren voor studeren terwijl ge het hier gratis op een forum vol specialisten kunt vragen.

de ezels.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan