Tjonge jonge... Waarom, oh WAAROM ga je dan niet naar een andere provider?
Ik surf elke dag, maar game nooit online, bekijk geen youtube stuff, download geen demo's, niks... Net zoals er duizenden, zoniet honderdduizenden zijn die hun internet "gewoon" gebruiken...
Het enige signaal dat je echt ka ngeven is weggaan van Telenet, met die limiet als reden. That's it... Al die acties, al die petities... Terwijl de oplossing simpel is!
Ik ga akkoord dat de limiet te laag is als je gaat streamen, downloaden, leechen, ... noem maar op...
Maar als je die dingen doet, en je bent intensief op het internet bezig, surf dan mss ook eens naar een site van een andere provider heh. En steek je licht daar eens op.