Close_Up
Legacy Member
In een aflevering van huis en thuis op vtm (zondagavond) is eens iets geweest over mensen die een boot omgebouwd hadden tot een leefplaats voor hun hele gezin. Lag ergens op het water in België, weet ook niet of ze nog werkte (vaarbaar was) en waar dat dan eventueel zou kunnen.
Bij open huis staan ook contactgevens van de personen, misschien zijt ge hier iets mee.
Huis en thuis zei:Zondag 31 december na het nieuws van 17u45 op VTM
Heruitzending op zaterdag 6 januari na het nieuws van 13 u
Open huis: Sofie Verhulst en Didier Deschrijver
Sofie en Didier wonen met hun twee dochters, Lisa (5) en Mona (3) op een woonboot in Gent. Ze hebben een oud vrachtschip helemaal omgetoverd tot een modern, ruim en licht drijvend huis.
Het had héél wat voeten in de aarde, en meer tijd dan verwacht, maar het resultaat is helemaal zoals ze het wilden. Voor hen geen gewoon huis meer, het gevoel dat ze de trossen kunnen losgooien en vertrekken, vinden ze onbetaalbaar.
bron: http://www.huisenthuis.be/index.cfm?cat=afleveringen&afl=115
Bij open huis staan ook contactgevens van de personen, misschien zijt ge hier iets mee.


, tenzij je echt wel stinkend rijk zijt.

