Archief - wie haat CD-doosjes?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheCrow7

Legacy Member
Er bestaan ook van die cd doosjes in zachte plastic. Als je die laat vallen barsten die niet.

SpArdA

Legacy Member
Steek de CD's gewoon in zo'n boek met plastic fardekes in.
Bespaart plaats en grondstoffen, beter tegen stof en houdt langer krasvrij.

Kandul

Legacy Member
SpArdA zei:
Steek de CD's gewoon in zo'n boek met plastic fardekes in.
Bespaart plaats en grondstoffen, beter tegen stof en houdt langer krasvrij.

Maar doosjes staan toch zoveel beter op je kast :p

Op cdrwinkel.com heb je wel wat keuze

Ssup

Legacy Member
Voor in mijn auto heb ik zo'n doosje met plastieken mapjes waar ge een tiental cd's in kwijt kunt.Zeer handig.

Preske

Legacy Member
hoofdschooier zei:
maar dan zit ik natuurlijk weer met 4 CD-rekken die ik niet meer gebruik:D

zou er zo niets bestaan zoals DVD-doosjes in CD-formaat? die dingen zijn niet kapot te krijgen...

dat bestaat ja, maar of dat commercieel bestaat is een ander vraag

ja dus
Half height DVD or CD Box

Starrk

Legacy Member
Plastic doosjes in zo'n verticale cd-opberg-toestand. Handig, stijlvol en veilig.

Garrincha

Legacy Member
Moloch zei:
dvd dooskes in cd formaat:

http://www.amaray.com/cases_rt-dvdaudio.asp

ze vinden is een andere zaak :p
ja maar die hebben ook een nadeel; deze kunnen met de tijd uw cd laten barsten

Yo-Han zei:
hmmm nieuw formaat bvb blu ray..systeem a la minidisc..veel krasbestediger door omgeven bescherming en geen behoefte aan externe doos...voor cd's...tjah komaan zo een slim dooske vernieuwt ge snel en kost nie veel meer in t'groot

minidisk systeem is imo het beste, de cd blijft altijd in het doosje >> doosje gaat ni kapot (mijn minidisks zijn al veel op de grond gevallen zonder dat er ééntje een mankement vertoont) en op de cd kunnen geen krassen komen + je hebt wis beveiliging. maar dan zal iedereen wel een nieuwe dvd of cd speler moete aanschaffen :oink:

XoN`-

Legacy Member
id carrefour hemme ze plastieke doorzichtige die ge ni kapot krijgt & waar er tevens 2 in kunnen ...

Bosvos

Legacy Member

Vintage Hifi

Legacy Member
Draag meer zorg voor u cd's, ofzo.
Zo goed als al mijn cddoosjes zijn in perfecte staat. En sommige daarvan zijn zelfs tweedehands. Ge moet ook niet gooien met die dingen, é :p

Dieleman_F

Legacy Member
Ik hou van cd doosjes, het hoort bij de sfeer van cd's kopen :)

Bosvos

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Draag meer zorg voor u cd's, ofzo.
Zo goed als al mijn cddoosjes zijn in perfecte staat. En sommige daarvan zijn zelfs tweedehands. Ge moet ook niet gooien met die dingen, é :p

ok ge hebt deels gelijk, maar als ik van mijn kamer een hoopje CD's meeneem naar de pc (verdieping lager) valt er gegarandeerd 1 of meerdere tussen uit (die dingen glijden goed ;))
en als ik er eentje 2dehands koop durven er wel pippo's zijn die Cd's versturen in een grote enveloppe, zonder extra beveiliging.

dus mijn opties zijn: nieuwe doosjes kopen (gemakkelijk gedaan)

OF: een alternatief vinden zodat ik situatie 1 niet te veel meer meemaak ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan