Stiche
Legacy Member
Da kan ik ni weten è, da ge nog ma 17 zijtDieleman_F zei:Ik ben 17, wat denk je
Inderdaad bezoeken, maar het is nog niet zeker, maar hopelijk...

Ma tis wel is de moeite om dat te bezoeken, maar ik denk ni ga op veel plaatsen gaat binnen mogen als gewone bezoeker, want ze zijn daar vrij streng qua beveiliging heb ik gemerkt toen ik daar was...
Of gaat ge deelnemen aan zo'n studiereis die sommige unifen doen naar 't cern? Dan zult ge al in ewa meer plaatsen binnen mogen.


(kvinnet maar marginaal om cst in de les me laptop te zitten, ik doe dat wel soms, maar dat is eerder omdat dat informatica-lessen zijn ).