Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LHC noemt hemchosen1 zei:zoek iets over die gigantische deeltjes-versneller die men aant maken is onder de grond van Frankrijk en Oostenrijk?

Mensen betalen mij nochtans veel geld voor mijn inspiratie. Ben je echt zo inspiratieloos? Nuja, niet iedereen kan zijn diploma halen...Collishop zei:Hey, ik moet een kranten artikel zoeken en dit bespreken tijdens de les chemie of fysica. Het moet dus ook met een van deze te maken hebben, maar nu is het nadeel ik heb geen inspiratie.
weet er iemand van jullie mss toffe onderwerpen?
jammer genoeg heeft iemand dit enkele weke trg al gedaan. Sebiet maar eens naar de bib dan ^^chosen1 zei:zoek iets over die gigantische deeltjes-versneller die men aant maken is onder de grond van Frankrijk en Oostenrijk?
Stiche zei:Of Eos.
killgore zei:kidding, right?

Is eos zo slecht op wetenschappellijk gebied?killgore zei:kidding, right?

Stiche zei:Is eos zo slecht op wetenschappellijk gebied?
Kben gene kenner ze, kheb ooit nekeer één artikel gelezen uit den eos van ne prof van mij en da viel toch mee. Alé tis natuurlijk wel allemaal sterk vereenvoudigt enzo ma das ook de bedoeling peisik![]()
killgore zei:ik heb daar een jaarabbonement op gewonnen eens.
Ik vond het niet meer wetenschappelijk dan de wetenschappelijke artikels in de humo. Vrij "sensationeel" allemaal, niet zoveel nuttige info & ook niet echt wetenschappellijk, eerder gewoon verhaaltje vertellen. En toen ik het las was het nog eens voor 90% natuur ook, fysica, informatica, scheikunde, ... kwamen toen zelden aan bod, maar ik weet niet of dat nu nog zo is.

killgore zei:ik heb daar een jaarabbonement op gewonnen eens.
Ik vond het niet meer wetenschappelijk dan de wetenschappelijke artikels in de humo. Vrij "sensationeel" allemaal, niet zoveel nuttige info & ook niet echt wetenschappellijk, eerder gewoon verhaaltje vertellen. En toen ik het las was het nog eens voor 90% natuur ook, fysica, informatica, scheikunde, ... kwamen toen zelden aan bod, maar ik weet niet of dat nu nog zo is.
(persoonlijk ben ik ook niet heel erg voor die boeksjes die mensen zo de illusie geven dat ze veel van wetenschap weten na het lezen van enkele artikels.chosen1 zei:zoek iets over die gigantische deeltjes-versneller die men aant maken is onder de grond van Frankrijk en Oostenrijk?

Daar gaan werken of hem bezoeken?Dieleman_F zei:Waar ik misschien naar toe zal gaan![]()

killgore zei:ik heb daar een jaarabbonement op gewonnen eens.
Ik vond het niet meer wetenschappelijk dan de wetenschappelijke artikels in de humo. Vrij "sensationeel" allemaal, niet zoveel nuttige info & ook niet echt wetenschappellijk, eerder gewoon verhaaltje vertellen. En toen ik het las was het nog eens voor 90% natuur ook, fysica, informatica, scheikunde, ... kwamen toen zelden aan bod, maar ik weet niet of dat nu nog zo is.
Stiche zei:Daar gaan werken of hem bezoeken?
Bezoeken heb ik ook al gedaan, das wel is de moeite![]()
