Conqie
Legacy Member
nuja je kan hier een ganze discussie over de laksheid van het rechtsysteem beginnen, waar criminelen zelf geen werkstraf krijgen en een gewone burger die per ongeluk een fout begaat zo beboet wordt.
Maar dat doen we beter niet veronderstel ik.
Maar uiteindelijk té belachelijk voor woorden, ik dacht dat straffen 'volgens ons reintregatie systeempje van belgie' inhield dat personen hun fouten niet meer zullen herhalen, dit is dan toch te belachelijk bij een ongelukje.
Maar dat doen we beter niet veronderstel ik.
Maar uiteindelijk té belachelijk voor woorden, ik dacht dat straffen 'volgens ons reintregatie systeempje van belgie' inhield dat personen hun fouten niet meer zullen herhalen, dit is dan toch te belachelijk bij een ongelukje.
)



)