Sebek
Legacy Member
Beste 9lives-members,
Ik heb zojuist vernomen dat ik een werkstraf aan mijn been heb omdat ik 2 jaar geleden tegen een amsterdammerken van't stad ben gereden.
Een week voor de feiten zouden verjaren krijg ik telefoon dat 'k ging gedagvaard worden. Maand later: weer een telefoon met de uitspraak, het aantal uur weet ik nog niet maar ik weet wel dat een werkstraf toch minimum 20 uur is.
Ik sta vrij versteld tbh, voor iets banaal als een paaltje (waarvan de schade direct betaald geweest is) een werkstraf opleggen
Iemand hier toevallig enige ervaring mee? Hoe gaat zoiets in zijn werk?
Groetjes
Koen
Ik heb zojuist vernomen dat ik een werkstraf aan mijn been heb omdat ik 2 jaar geleden tegen een amsterdammerken van't stad ben gereden.
Een week voor de feiten zouden verjaren krijg ik telefoon dat 'k ging gedagvaard worden. Maand later: weer een telefoon met de uitspraak, het aantal uur weet ik nog niet maar ik weet wel dat een werkstraf toch minimum 20 uur is.
Ik sta vrij versteld tbh, voor iets banaal als een paaltje (waarvan de schade direct betaald geweest is) een werkstraf opleggen
Iemand hier toevallig enige ervaring mee? Hoe gaat zoiets in zijn werk?
Groetjes
Koen



