Keintje
Legacy Member
Hey,
Ik heb een vraag i.v.m. mijn werk. Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.
Ik heb 7 jaar in een zaak gewerkt, van 14 jaar tot 21 jaar.
op 19 jarige leeftijd is het op mijn werk een beetje fout beginnen lopen.
Ik kreeg op het werk regelmatig te maken met pesterijen van collega's naar mij toe en ook naar andere collega's toe die daar ondertussen buitengepest zijn.
Op 2 jaar tijd heb ik een vrij uiteenlopend aantal praktijken gezien en te weten gekomen over die zaak die echt niet door de beugel kunnen. Vorige week ben ik door mijn bazin met dringende reden ontslagen: dus op staande voet ontslagen en daardoor heb ik geen recht op een uitkering. Mijn werkgever heeft een aangetekende brief verstuurd waar enkele feiten in omschreven staan, maar die zaken zijn zwaar overdreven.
Ik heb dus op enkele jaren veel meegemaakt met mijn werkgever en zij heeft mij ook al die jaren de loer afgestoken i.v.m. geldzaken en (het niet uitbetalen van) mijn loon. Omdat zij mij zo gekraakt, vernederd, gebroken en in de loer genomen heeft, zou ik heel graag mijn verhaal publiceren in een weekblad. Het is een verhaal van 12 blz. op A4 en alles wat ik daar meegemaakt heb staat hier in. Kan en mag ik dit laten publiceren, en kan ik hier zelf mee in de problemen geraken?
Alvast bedankt voor jullie hulp !
Ik heb een vraag i.v.m. mijn werk. Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.
Ik heb 7 jaar in een zaak gewerkt, van 14 jaar tot 21 jaar.
op 19 jarige leeftijd is het op mijn werk een beetje fout beginnen lopen.
Ik kreeg op het werk regelmatig te maken met pesterijen van collega's naar mij toe en ook naar andere collega's toe die daar ondertussen buitengepest zijn.
Op 2 jaar tijd heb ik een vrij uiteenlopend aantal praktijken gezien en te weten gekomen over die zaak die echt niet door de beugel kunnen. Vorige week ben ik door mijn bazin met dringende reden ontslagen: dus op staande voet ontslagen en daardoor heb ik geen recht op een uitkering. Mijn werkgever heeft een aangetekende brief verstuurd waar enkele feiten in omschreven staan, maar die zaken zijn zwaar overdreven.
Ik heb dus op enkele jaren veel meegemaakt met mijn werkgever en zij heeft mij ook al die jaren de loer afgestoken i.v.m. geldzaken en (het niet uitbetalen van) mijn loon. Omdat zij mij zo gekraakt, vernederd, gebroken en in de loer genomen heeft, zou ik heel graag mijn verhaal publiceren in een weekblad. Het is een verhaal van 12 blz. op A4 en alles wat ik daar meegemaakt heb staat hier in. Kan en mag ik dit laten publiceren, en kan ik hier zelf mee in de problemen geraken?
Alvast bedankt voor jullie hulp !

