TomD
Legacy Member
Beste,
Ik werk in Nederland, ben student daar maar woon officieel in Belgie.
Nu werk ik gemiddeld tussen 4-8u/week daar gewoon legaal.
Nu, men ouders weten het niet dus heb ik een 2e rekening geopend voor mijn inkomsten.
In NL moet je een sofi-nr. aanvragen om te werken, maar ik weet niet of je je werk echt moet aangeven in Belgie. Ik betaal daar belastingen en krijg geen studie financiering. Op jaarbasis zou ik wel boven de 2500 per maand zitten, maar mijn contract is maar voor een paar maand.
Nu, voor mijn 2e rekening, is het het best dat ik die bij dezelfde bank open, of gewoon een nieuwe pakken zodat ze dat in Belgie niet weten? Op de belastingsbrief moet je invullen dat je buitenlandse rekeningen hebt, maar niet hoeveel
Dank bij voorbaat,
T
Ik werk in Nederland, ben student daar maar woon officieel in Belgie.
Nu werk ik gemiddeld tussen 4-8u/week daar gewoon legaal.
Nu, men ouders weten het niet dus heb ik een 2e rekening geopend voor mijn inkomsten.
In NL moet je een sofi-nr. aanvragen om te werken, maar ik weet niet of je je werk echt moet aangeven in Belgie. Ik betaal daar belastingen en krijg geen studie financiering. Op jaarbasis zou ik wel boven de 2500 per maand zitten, maar mijn contract is maar voor een paar maand.
Nu, voor mijn 2e rekening, is het het best dat ik die bij dezelfde bank open, of gewoon een nieuwe pakken zodat ze dat in Belgie niet weten? Op de belastingsbrief moet je invullen dat je buitenlandse rekeningen hebt, maar niet hoeveel
Dank bij voorbaat,
T

