Schralen Barrie
Legacy Member
Waarom ligt Australië centraal op hun wereldkaarten ? En niet zoals op onze (europese) wereldkaarten 'rechtsvanonder' ? Of is dat gwn overal zo ? Dat in amerika bijvoorbeld europa rechts ligt, en azië links zo .. ?! Ik dacht aan ; Eigen belang eerst en daarom 'wij' dus centraal punt vd aarde ..
Mvg
(sorry indien op verkeerde plaats gepost)
Mvg
(sorry indien op verkeerde plaats gepost)
.
)

