Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
e.House zei:vroeger heeft er ook nog even 'friet speciaal chips' bestaan

Fighting Hobbit zei:Pringels zijn ook wel heel lekker vind ik, en dan vooral die met zout.
Ja, da vind ik dus ook, of van die toca driehoekchips eet ik ook wle graag. Vroeger had ge zo doritos original ofzo, maar dat zie ik ni niet meer. Of zure room chips uit de ikea, maar over het algemeen ben ik toch wel een zoutliefhebber, nikst te speciaal voor mij.Hellrabbit zei:groot gelijk
int algemeen : zout for the win \o/
dat is een nieuw merk chips:ironic:Fighting Hobbit zei:Huh?
verklaar u nader aub...
ximie007 zei:nieuwe smaak!!! smoked barbecue (van dorito's)
(Neen, twas ik nie
)
Ik bedoelde eigelijk gewoon tege wie je dat zei?...spray-bunny zei:dat is een nieuw merk chips:ironic:
w00tw00t zei:de nachos met kaassaus in de kinepolis
kwee nie welke smaak chips da da zijn ma da is verdomme de enige reden wrm ik naar de kinepolis ga![]()
Gewoon een zak doritos naturel en dan zo een pot van doritos waar cheese chili ofzo opstaat , zitten wel van die stukskes paprika's enzo in :< Ma verdomd goed !ah sorryFighting Hobbit zei:Ik bedoelde eigelijk gewoon tege wie je dat zei?...
tegen de threadstarter dus; deze thread heeft niet veel van een discussie imo...tlijkt anders wel op een discussie van chips imo geen problemen om hier te staanspray-bunny zei:ah sorrytegen de threadstarter dus; deze thread heeft niet veel van een discussie imo...