Er bestaan zoveel verschillende soorten, teveel om op te noemen. Zelfs de huidige lays naturel (ow we mogen het zeker geen 'zout' noemen omdat iedereen weet dat je van zout acuut dood valt) smaken anders dan een jaar geleden omdat ze een deel zonnebloemolie gebruiken.
Chips smaken ook anders afhankelijk van hoe oud ze zijn, vooral lays naturel en croky bolognese hebben dit effect.
Favo chips : pringles hot 'n spicy , en drakies (paarse zak, spookjesvormige chips, unieke smaak)