Archief - Welke smaken chips ken jij?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

go_ndw

Legacy Member
Zoals de titel het zegt, er lijken wel zoveel smaken te zijn tegewoordig.

Wel keken jij allemaal?

zout
paprika
ketchup
cheese
naturel
peper&zout
pickels
nacho cheese
barbeque
ham
light
smoking barbeque
komkommer&yoghurt
onion and cheese
bolognese
Cream & Chives

dognose

Legacy Member
zout
paprika
pickels
ketchup
nacho cheese
barbeque
ham
naturel
light :p
smoking barbeque
...

Tha_nOn

Legacy Member
zout, paprika, pckles, peper en zout, thai sweet chili, kip en beacon? (niet zeker:p het smaakt naar kip:p), tomato ofzoiets, ringelings (ja das niet echt een smaak:p maar kweetniet welke smaak dat is)

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Zout
Peper
Ketchup
Grills ( was nog ni genoemd denkek?)
Pickels
Ham
BBQ
Nacho
Bolognese

Bart Religion

Legacy Member
grills en ringlings enzo zijn niet echt smaken, maar varianten op chips. Ik ben er geen fan van dus weet ik niet welke smaak ze hebben, maar ik dacht dat er grills bestonden met als smaak gerookt bacon (bruine zakken) en paprika (blauwe zakken).

Welke ik allemaal ken is wat te onzinnig om allemaal op te noemen, maar hier toch mijn top 5 chips

1. Pickles
2. Cream & Chives
3. Ketchup (Croki)
4. Bolognaise
5. Zout

PureFun

Legacy Member
Er bestaan zoveel verschillende soorten, teveel om op te noemen. Zelfs de huidige lays naturel (ow we mogen het zeker geen 'zout' noemen omdat iedereen weet dat je van zout acuut dood valt) smaken anders dan een jaar geleden omdat ze een deel zonnebloemolie gebruiken.
Chips smaken ook anders afhankelijk van hoe oud ze zijn, vooral lays naturel en croky bolognese hebben dit effect.

Favo chips : pringles hot 'n spicy , en drakies (paarse zak, spookjesvormige chips, unieke smaak)

drefo

Legacy Member
Chili is ook nog ne goeie vind ik ;).Maar ja er zijn er zoveel en ze zijn allemaal lekker :)

jeroenrams

Legacy Member
salt & vinnager ofzoiets :) was in Engeland wel lekker vond ik.

sexymofo

Legacy Member
Doritos zijn de beste.
Weet er trouwens iemand waarom ze die groene doritos niemeer verkopen?

jodeman

Legacy Member
feta
barbecue
paprika
pickels
zout
bolognese
onion and cheese
nacho cheese.. nut van deze topic? :p ZWAMMER!

hatetn

Legacy Member
yohurt en komkommer:wtf:

heb da overlaatst toegekregen
is een van de nieuwe smaken van lays

Reptiel

Legacy Member
zal morgen eens een lijstje proberen af te printen van wat er allemaal gemaakt wordt van chips in de benelux.
Moet namelijk veel werken in het chips kot van Veurne :)

Stichero

Legacy Member
thee smaak
bonen smaak
wortel smaak
koreaanse bbq smaak
:crazy:
tjah in japan vinde nogal wa dingen

e.House

Legacy Member
wast nut eigenlijk??

ik eet eigenlijk nog maar heel weining chips van eind september tot nu nu nog ma 1ne keer. ma ik vind die van pringles-> cream en onion, hot and spicy het lekkerste ;)

Xtralecherus

Legacy Member
mijn favo chips
Lay's ketchup zalig lekker, eet niks anders tenzij der geen meer zijn offcourse :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan