Archief - Welke impact had 2006 op jou?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SkateDivision

Legacy Member
!2u55!4n zei:
Iemand die van NY houdt, houdt imo waarschijnlijk niet van Rome. Ik hield van de States, maar vond Rome onwaarschijnlijk stom. 't Is daar precies een vuilnisbelt :(. En de mentaliteit van de Zuiderlingen :argh:.

Ik hou van NY, maar ik hou ook van Parijs en Praag. We zien wel wat Rome wordt :)

Soz 4 OT :p

Joown

Legacy Member
+ 1ste hoger geslaagd ( wel tweede zit :p )
+ zeer hechte, grote vriendenkring
+ massa's bangelijke feesjes gehad
+ na 5 jaar , nog steeds goede weekendwerkomgeving

- Vriend verloren door belachelijk verkeersongeval
- Zuster die naar Barcelona is gaan wonen
- Moet dringend terug goei vriendin hebben:angry:
- terug meer gaan bewegen/sporten

al bij al toch wel geslaagd jaarke... op naar 2007 :D

prutseke

Legacy Member
negatief:

- goeie maat zelfmoord gepleegd
- ouders nog steeds aant sukkelen met de gezondheid

positief:

- in juni relatie van 3,5 jaar gdaan (ja das positief)
- echte liefde leren kennen :love: :love: :love: :love:
- men tattoo laten zetten
- hechte vriendschappen gesloten
- veel nieuwe mensen leren kennen
- terug de smaak van alcohol te pakken
- vader teweten gekomen dat ik rook
- veel weggeweest
- veel leute gemaakt
- band me men ouders is beter gekomen
- voel me veel beter in men vel
- ...

(deze positieve dingen zijn gestart in augustus :D )

kortom een fantastisch (half) jaar, en ik hoop dat er nog zo vele mogen volgend :d

Starrk

Legacy Member
-middelbaar met succes geslaagd
-crewmember geworden de 1e januari
-unief die nogal een aanpassing was
-een enorme verbetering in het zwemmen doorgemaakt
-contact met enkele oude schoolmaatjes verloren
-contact met nieuwe schoolmaatjes verkregen
-uit met de vriendin
-mijn ouders kunnen overtuigen om mij binnen een maand voor een week naar japan te sturen
-vader waarbij kanker vastgesteld werd
-moeder die enorm sukkelt met haar rug en enkele ingrijpende operaties moest doorgaan

Vooral heel wat ups gevolgd door diepe downs, maar zo gaat het nu eenmaal?

Babs

Legacy Member
++ vriend leren kennen waar ik al een paar maanden dolgelukkig mee samen ben
++ ex na bijna een jaar kunnen verwerken (don't ask :$ )
++ een veel betere relatie tussen mij en mijn beste vriendin
+ nieuwe, geldopslorpende hobby gevonden
+ volwassener geworden
+ goed verdienende vakantiejob gevonden :cool:
+ geleerd dat je zonder diploma niet altijd ver in het leven komt!
+ eindelijk mijn neuspiercing laten zetten waarvan ik al zolang droomde

+- nieuwe school, nieuwe richting, nieuwe mensen,... ik haat het nieuw gevoel :(

- eerste jaar zonder mijn pepe (vorig jaar 29 dec. is hij gestorven, sucks :cry: )
- momenteel niet echt positieve resultaten op school, maar examens komen nog
- zus gaan werken, dus mijn ouders denken dat ik ook een inkomen heb en ik krijg precies minder geld om eens weg te gaan ofzo :sop:
- gebuisd eerste jaar hogeschool, richting was te moeilijk


Al bij al was het een slecht jaar voor mij, maar bepaalde factoren hebben mij gelukkig gehouden tijdens soms wel moeilijke tijden.

jorrelemargi

Legacy Member
2006 suckte een pak !

beginnen werken, discus hernia en ni meer sporten, ...

Huey

Legacy Member
- Getting a shit time at school door mijn titularis ondanks mijn goede cijfers
- psp kapot :D

+ véél nieuwe meisjes lere kennen
+ sportleven begint professioneler te worden
+ geslaagd voor maar liefst 4 herexamens!
+ levenswijsheden (niet veel maar het is iets)
+ 3 continenten verkend (met onder andere Vancouver, Toronto, Sydney, London, en een wereldreis in het vooruitzicht!)
+ uitgaan was most of the time really nice, op paar gevechtjes na
+ veel kippensatés gegeten in de frituur
+ meeting new friends
+ goede voornemens gemaakt, nu in 2007 ze waarmaken..

Atrox

Legacy Member
+ geamuseerd dees jaar
+ vant middelbaar af
+ meer zelfvertrouwen
+ grote vooruitgang wat betreft hobby
+ vanalles

- nog nie van straat geraakt :p
- kword ne luie kloot sinds dak opt hoger zit, kdoe niks aan sport
- dunno

FLT

Legacy Member
+ (auto)rijbewijs
+ auto gekregen van de oudjes :)
+ hechtere relaties met vriendinnen
+ de feestjes (auto opent nieuwe werelden)
+ hoge school gaat beter dan verwacht, amuseer mij daar ook meer dan in het middelbaar

- kan geen relatie vasthouden :(
- te veel geld uitgegeven

Voornemens:

+ minder feesten en meer sparen

Yo-Han

Legacy Member
veel te veel yang (-), te weinig yin (+)..stramien van laatste 3 (ramp)jaren:dood ,ziekte ,twijfel onzekerheid...we zien wel voor 2007..die klierkoorts ,die is toch al bijna volledig aan't wegebben

(..heeft efkens 2 zomers verneukt in jaren dat ik wat zonneschijn hard nodig had)

ik kijk uit naar de lente en wat warmte(liefde zoveel te beter :) ) op gevoelsvlak

Genious

Legacy Member
:) Fantastisch meisje leren kennen.
:) Op kot.
:) Gestopt met gamen (allee, zo sporadisch nog eens)
:) Ik kom goed overeen met mijn broer

:( Ontdekt dat ge toch moet blokken op den unief.
:( Tegenvallers die persoonlijk zijn. (ik overheers nog steeds niet op deze aardbol )

DogFacedGod

Legacy Member
+ leuke reis naar zweden gehad
+ eindelijk geslaagd voor eerste jaar
+ aanvraag ingediend voor erasmus Lissabon. kzit nogal opt randje. curieus of ik toegelaten wordt. Als ik uit de boot val, dan wordt het plan B om een master na master te doen in buitenland. Dus kzal het nie zo spijtig vinden moest ik niet toegelaten worden.
+ 5 kilo vermagerd.

- accidentje gehad met auto
- 6 maand ruzie gehad met één van beste vrienden + hier en daar nog ne conflict.
- need cash.
- nie van straat geraakt (ma daar zie ik ook het positieve van in.)

voornemens 2007:
- meer vermageren (meer sport ook)
- meer babbelen (nie echt de meest sociale kerel hier)
- meer avontuur in mijn leven. (vandaar ook beslissing om op erasmus te gaan.)
- meer studeren.
- weekendjobtje zoeken.

Sivve

Legacy Member
6e middelbaar afgerond met groot succes
Dood van meter waardoor er hier thuis redelijk wat veranderd is
Voor de rest vooral de geloofsproblemen en fundamentalisme problemen

Krayola

Legacy Member
+ Eerste jaar hoger onderwijs (mits herexamens) geslaagd.
+ Tweede jaar hoger onderwijs verloopt tot nu to vrij goed (hopelijk bevestiging met de examens).
+ Een klein mooi katje gevonden in onze tuin dat nu nog altijd gelukkig bij ons zit :).
+ Verliefd geworden op een meiske waar ik het nooit van zou denken (en hopelijk meer).
+ Alle geweldige muziek die ik dit jaar weer mogen ontdekken heb.
+ Alle geweldige films die dit jaar uitgekomen zijn.
+ Veel geweldige feestjes meegemaakt.

- Te weinig sport nu sinds ik op hoger onderwijs zit :p.
- Konijntje gestorven na zoveel jaren.
- Verder niet echt negatieve dingen.

Al bij al is het een mooi jaar geweest voor mij.

screaM^

Legacy Member
:) veel nieuwe mensen leren kennen
:) gestopt met gamen
:) meermaals eens goe door kunnen gaan ( qua feesten bedoel ik dan )

:( nog niet kunnen stoppen met roken
:( geld :|
:( gedumpt zijn door mijn vriendin :'(
:( gebuisd zijn voor mijn 2e jaar hoger
:( werkongeval met groot lelijk litteken als gevolg op mijn hand
:( hond gestorven :'(


een gewoon jaar dus...

virtualdude

Legacy Member
+ ik leef nog

- vast werk gevonden
- gezondheid nog even fragiel als ervoor
-- afgestudeerd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan