Archief - Welke impact had 2006 op jou?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShPonGle

Legacy Member
zijn der ier mensen die specifieke goeie of slechte herinneringen overhouden aan het jaar 2006? was het een zoveelste strontjaar? of ist er eig toch wel iets speciaals gebeurd vr u vandejaar?

graag uw mening, ik vond het persoonlijk eig wel een mijlpaaljaar in a positive way :niceone:

- afgestudeerd na 7 jaar studies en 3 versch opleidingen:doc:
- gaan werken in informaticabranche :crazy:, en na 6 maand vast:applause:
- gaan samenwonen met vriendin na 3,5 jaar d'amour de veaux :love:
- mijn 1e huisdier, een kater gekocht, de vuile stinkzak :sop:
- een reizeke gedaan naar den andere kant van de aardbol :baard:
- ... mja eig nagenoeg niks negatiefs, slecht teken vr 2007 zekers :s

Spectre

Legacy Member
- moord op Joe van Holsbeek
- oma bijna doodgegaan
- kat gisteren doodgereden :cry:

+ geslaagd voor het volgende jaar fcourse
+ Nintendo Wii
+ mijn leven nogal omgegooid
+ telenet crewmember geworden
+ gestopt met roken
+

Stancke

Legacy Member
- 2x iemand dierbaars verloren door zelfmoord
- mentaal kapot

+ niets

S.conceiçao7

Legacy Member
weer een jaartje ouder geworden :(
ik wou dat het 2006 opnieuw zou worden overgedaan worden :p

oh wel
het enige positieve: italië won het WK ;)

YellinD

Legacy Member
ik heb het gevoel dat ik tien keer zo volwassen ben als toen 2006 begon
op alle gebied

en gezien mijn leeftijd ben ik daar heel blij om :)

jvc

Legacy Member
+ veel uitgeweest
+ nieuw meisje leren kennen
+ geslaagd voor mijn eerste jaar zonder herexamens
+ veel geld verdiend

twas een goed jaartje :D

Darkness

Legacy Member
+ levenswijsheden :) (niet overdreven, maar toch)
+ eerste feitelijke échte crush op iemand gekregen
+ muse ontdekt
+ sterkere band met een paar vrienden
+ een half jaar op mijn luie reet in de zon liggen ^^ (komt door eerste minpunt)
+ kotleven roelt, nu nog slagen...

- jaar weggegooid door informatica op uhasselt te gaan studeren
- contact met een paar mensen sterk verminderd
- nog steeds op zoek naar een aantal dingen

Bontus

Legacy Member
+ De zaken gaan goed.

- Iemand in de familie te vroeg verloren aan kanker en op een paar maand tijd.

Psychodweep

Legacy Member
- ben weer jaartje ouder (mensen van het 6de middelbaar noemen mij al meneer op café, terwijl ik amper 3-4 jaar ouder ben dan hen).
- geen succes in de liefde.
- nog vakken te doen van het vorig schooljaar.

+ toffe vrienden.
+ veel geamuseerd tijdens uitgaan.
+ nog wat meer zelfvertrouwen gekregen (?)
+ veel nieuwe mensen leren kennen.

Poppel

Legacy Member
Nix dan miserie..

- 1 serieuze relatie beëindigd na meer dan een jaar
- blijven plakken
- Geen enkel succes op geen enkel vlak

Op wereldlijk vlak was het ook nix beter met Irak en Iran en Amerika enzo..

Eigenlijk heb ik een kut jaar achter de rug en ga zuipen op een nieuw jaar dat komt met hopelijk meer succes, geld, en een meisje!

|) ][ |V| ][

Legacy Member
+ 17,80€ gewonnen met euromillions :cool:
+ In juli opeens zien dat ik teveel betaald werd om daarna te horen dat ik gewoon extreem veel bonus kreeg omdat ik bereid was naar een andere afdeling te gaan
+ Tot 3x toe opslag gekregen :p
+ De kat van een pijnlijke dood kunnen redden
+ Geen familie/vrienden die ernstig ziek werden of overleden zijn
+ Een goeie schoolvriend teruggevonden na 3,5 jaar

- Enkele vrienden kwijtgeraakt door iemand :(
- Teveel verkeersboetes gekregen voor kleine overtredingen
- Er gaan er wel nog zijn maar ik focus me op het goeie

shiftyke

Legacy Member
- Uitgesproke politieke mening gevormd :p
- Met hakken over de sloot naar het laatste jaar

- Oorlog in Irak die stilletjes aan belachelijk begint te worden!
- De stemmen die naar het VB gingen, waren er teveel aan!
- VN beschuldigt Iran voor het bezit van kernwapens, imo nogal voorbarig!
- en nog zovele strubbelingen in het MO, Azie en afrika

hipStar

Legacy Member
+ vriendin kunnen behouden
+ op reis geweest naar gran canaria
+ op kamp kunnen gaan met de ksa
+ geslaagd na herexamen
+ levenwijsheid
+ groter groepsverband in de klas
+ na 6 jaar weer beginnen voetballen
+ 8 kilo vermagerd door het voetbal
+ nieuwe mensen leren kennen
+ gehoord dat ik volgend jaar miss 4 maanden naar finland ga op stage

- operatie
- sterfte in familie
- sterfte bij vrienden
- openbaar vervoer die te laat komt

SkateDivision

Legacy Member
+ Fantastisch meisje waar 'k nu 9 maanden mee samen ben
+ studies gaan goed
+ leiding bij de scouts geworden
+ bepaalde mensen beter leren kennen
+ leuke reizen gedaan en leuke reizen in het vooruitzicht! (NY, Tsjechie gedaan, Rome en China in het vooruitzicht)

Ik probeer niet aan de negatieve dingen te denken :p

bj001

Legacy Member
+ afgestudeerd
+ aan 't werken
+ aan 't feesten (but not as we speak lol)
+ alle negatieve invloeden zijn weg uit m'n leven (fuck you losers)

- niks niks niks 2006 rocks !

russian

Legacy Member
SkateDivision zei:
+ Fantastisch meisje waar 'k nu 9 maanden mee samen ben
+ studies gaan goed
+ leiding bij de scouts geworden
+ bepaalde mensen beter leren kennen
+ leuke reizen gedaan en leuke reizen in het vooruitzicht! (NY, Tsjechie gedaan, Rome en China in het vooruitzicht)

Ik probeer niet aan de negatieve dingen te denken :p

Iemand die van NY houdt, houdt imo waarschijnlijk niet van Rome. Ik hield van de States, maar vond Rome onwaarschijnlijk stom. 't Is daar precies een vuilnisbelt :(. En de mentaliteit van de Zuiderlingen :argh:.

boogje

Legacy Member
+ Nagenoeg alles ging wel goed. Leerstof easy..
+ heb toch nog wat afgelachen dit jaar ondanks dak mij slecht voelde
+ "fake" vrienden vielden af, de echte bleven over :niceone:

- ik voelde me bijna heel het jaar door moe, slecht, zonder energie
- Oma bijna dood, nu kan ze nog steeds niet praten, rechterarm verlamd en niet stappen. Zomaar,plots door een herseninfarct. Ze had vroeger nooit iets voorgehad
- Gaming gewijs was het voor de Xbox gamer super saai

freeza

Legacy Member
+ afgestudeerd van middelbaar (thank fucking god die school stak zo hard tegen :p)
+ hoger onderwijs
+ einde brommertijdperk, begin moto & auto-tijdperk
+ vriendin waar ik nu ondertussen al 2 jaar mee samen ben

- redelijk wat verdikt door te stoppen met voetballen en wat spiermassa die vervangen is door een beetje vet :p
- praktisch geen enkele sport meer die ik beoefen

ik weet wel wat me te doen staat in 2007 :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan