ShPonGle
Legacy Member
zijn der ier mensen die specifieke goeie of slechte herinneringen overhouden aan het jaar 2006? was het een zoveelste strontjaar? of ist er eig toch wel iets speciaals gebeurd vr u vandejaar?
graag uw mening, ik vond het persoonlijk eig wel een mijlpaaljaar in a positive way
- afgestudeerd na 7 jaar studies en 3 versch opleidingen:doc:
- gaan werken in informaticabranche
, en na 6 maand vast:applause:
- gaan samenwonen met vriendin na 3,5 jaar d'amour de veaux
- mijn 1e huisdier, een kater gekocht, de vuile stinkzak
- een reizeke gedaan naar den andere kant van de aardbol
- ... mja eig nagenoeg niks negatiefs, slecht teken vr 2007 zekers
graag uw mening, ik vond het persoonlijk eig wel een mijlpaaljaar in a positive way
- afgestudeerd na 7 jaar studies en 3 versch opleidingen:doc:
- gaan werken in informaticabranche
, en na 6 maand vast:applause: - gaan samenwonen met vriendin na 3,5 jaar d'amour de veaux

- mijn 1e huisdier, een kater gekocht, de vuile stinkzak
- een reizeke gedaan naar den andere kant van de aardbol
- ... mja eig nagenoeg niks negatiefs, slecht teken vr 2007 zekers







