Archief - Welk leger is het sterkste op dit moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gromme

Legacy Member
Als we alle legers naast elkaar zetten... Welke komt er dan het beste uit?

Kurobu

Legacy Member
ik denk japan of china.
volgens mijn denkwijze dan toch.
en mss russland maar hierover ben ik niet zo zeker.
maar volgens mij zijn deze toch wel sterk.

alzek mis ben niet slaan he ;)

klennepette

Legacy Member
china?, alle naast elkaar toch, ze zijn gewoon me schijtveel volk.

Atrox

Legacy Member
IMO bestaat zoiets niet. Alles komt uiteindelijk neer op tactiek.

^^pathfinder^^

Legacy Member
technologie en uitrusting : USA

manschappen : China

En ik denk dat het moraal van de Amerikanen wel behoorlijk hoog zal zijn als er een echte oorlog op HUN grondgebied plaatsvind

Bram

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
technologie en uitrusting : USA

manschappen : China
probably right...

al die ufo's in amerika, das allemaal geheime technologie cover up shit

:sop:

ComputerVISTA

Legacy Member
Zwitserland waar elke man nog steeds verplicht is elk jaar wat legerdienst te doen :)

TETTENMAN

Legacy Member
van verbonden: NAVO of blauwhelme
van landen: VS, china en noord-korea

?therapy?

Legacy Member
Het amerikaanse leger is dachtek toch ook het grootste? Had men leerkracht geschiedenis ies gezegd dachtek :p

LSDsmurf

Legacy Member
Ik denk dat de USA het sterkste leger heeft en China het grootste (aantal manschappen).

killgore

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
technologie en uitrusting : USA

manschappen : China

En ik denk dat het moraal van de Amerikanen wel behoorlijk hoog zal zijn als er een echte oorlog op HUN grondgebied plaatsvind
Moraal van amerikanen ligt immens hoog, kijk maar naar aantal nieuwe recruten na 9/11. Ik denk niet dat in België een gelijkaardige reactie zou komen :p.

Van technologie: dunno, kan zijn dat enkele kleinere landen ook wel enkele super hoogstaande technische snufjes hebben. Ook hebben vele (westerse) landen ergens wel een specialisatie waarin ze uitblinken.

Over uitrusting denk ik idd ook usa, hoewel ik landen als noord-korea niet zou onderschatten.

Manschappen zal idd wel china zijn, maar ik betwijfel dat het daadwerkelijke moreel daar extreem hoog is, gezien naar de levensomstandigheden van bepaalde bevolkingsgroepen daar.

pvt. stengo

Legacy Member
Tja VS is denk ik logisch als ik dat zeg maar zoals al eerder gezegd N-Korea en China niet onderschatten. China heeft ontzettend veel manschappen he. Maarja dan moet je nog goede bevelhebbers hebben he.

Thin Liz

Legacy Member
Het grootst: volgens Jane's is dat China en dat geloof ik best :)

Hiapoe

Legacy Member
Israel heeft het derde grootste leger van de wereld dacht ik.
Voornamelijk omdat IEDEREEN daar (man en vrouw) minstens 3 jaar legerplicht heeft.

Radiance

Legacy Member
China heeft 2.27M manschappen, de US 1.41M, daar nog wat onder liggen India, Noord Korea & Rusland.
bron : http://www.diehardindian.com/overview/military.htm

Nuja, bij mijn weten is veel van het Chineens materiaal uit de jaren '60 & '70, en stelt het dus weinig voor, zeker met de "moderne" manier van oorlogvoeren zouden zij gewoon gigantische verliezen lijden lijkt mij. De US lijkt mij dan ook de beste kandidaat als sterkste leger.

Anvilke

Legacy Member
op gebied van manschappen; China...what a surprise :S

op gebied van technologie; USA denkek

op gebied van uitrusting; USA again, mr das zo goed als zeker ( kijk naar wat die uitbrengen in Irak en toestanden.

@ ^^pathfinder^^; kdenk dat int begin het moreel niet zo hoog zal liggen, maar dat het patriotisme ( waarvoor de yanks bekend staan, sommigen toch ) z'n kop zeker zal opsteken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan