Archief - Weer aan de kust

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Destroyer

Legacy Member
vandaag 14° aan zee, 25+ int binnenland, ik lach met die da naar zee gaan :lol:

Arifiene

Legacy Member
Destroyer zei:
vandaag 14° aan zee, 25+ int binnenland, ik lach met die da naar zee gaan :lol:

waarom?
als ge in de duinen ligt is da goed te doen (in de duinen ist evengoed 24 graden ze)

BuffaloKampioen

Legacy Member
Knokke was gisteren een 22 graden zei m'n auto. Ietsjes frisser en ietsjes meer wind.

DéWé

Legacy Member
Deejay_Neo zei:
Knokke was gisteren een 22 graden zei m'n auto. Ietsjes frisser en ietsjes meer wind.

Yep, gisteren wast daar wel fris door de wind. Maar toen dak vanmiddag vertrok wast wel beter zelfs met de wind. (21° volgens den auto om half12)

Stancke

Legacy Member
Destroyer zei:
vandaag 14° aan zee, 25+ int binnenland, ik lach met die da naar zee gaan :lol:

Nogtans.... van 12u tot 17u30 aan het strand gelegen in de volle zon... we zijn ook in het water geweest. 'k Sta bloedrood, but I'm :love: it


never trust weatherpredictions :sop:

mobman

Legacy Member
gistrn was het warm genoeg om gewoon te zitten (aan surfclub aan de pier, dit is toch uit de wind).
Bij een spelletje beachvolley stond 't zweet toch direct op je lichaam hoor
We hebben 'savonds nog op 't strand gebbq'd tot een uur of 10, dan was een pulltje nodig :p

vandaag wind iets meer opgekomen, maar nog steeds aangenaam om te zitten.
Dus deze temperaturen zijn al zeer aangenaam om in te zitten

EternalSilence

Legacy Member
tis wel grappig
snap het nie zo goe
ze gaan allemaal naar de kust?
waarom? voor afkoeling te zoeken

tis alleszins mooier/warmer weer int binnenland dan aan de kust, en ge hebt ook geen krijsende meeuwen boven u, maar fluitende vogeltjes (zoals hier)

Arifiene

Legacy Member
Doom Dragon zei:
tis wel grappig
snap het nie zo goe
ze gaan allemaal naar de kust?
waarom? voor afkoeling te zoeken

tis alleszins mooier/warmer weer int binnenland dan aan de kust, en ge hebt ook geen krijsende meeuwen boven u, maar fluitende vogeltjes (zoals hier)

des feer duh, there's no place like the beach :)
twas overigens lekker aan de kust vandaag

zimler

Legacy Member
Je komt te weinig naar de kust Ali :p , anders zou je wel beter weten ^^

Ali_

Legacy Member
zimler zei:
Je komt te weinig naar de kust Ali :p , anders zou je wel beter weten ^^

Ik denk dat ik er net te veel kom eigenlijk, ik was vorige week nog in knokke :p

Ik zit gewoon liever aan een strand waar het water een beetje helder is :p

maar zomaar naar het zuiden van frankrijk rijden is ook niet te doen, dus spring ik maar op de trein (naar knokke of bredene hé, nie naar frankrijk :p)

DéWé

Legacy Member
Ali_ zei:
Ik denk dat ik er net te veel kom eigenlijk, ik was vorige week nog in knokke :p

Ik zit gewoon liever aan een strand waar het water een beetje helder is :p

maar zomaar naar het zuiden van frankrijk rijden is ook niet te doen, dus spring ik maar op de trein (naar knokke of bredene hé, nie naar frankrijk :p)

Het water in de Noordzee is wel properder dan dat van de Middellandse zee in Frankrijk :)

Ali_

Legacy Member
DesertWolf zei:
Het water in de Noordzee is wel properder dan dat van de Middellandse zee in Frankrijk :)

Kan, maar de côte d'azur blijft mooier ogen en het weer is er fantastisch!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan