Archief - Weer aan de kust

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kill0rBee

Legacy Member
'llo,

'k Zou graag eens de mening van de mensen die aan de kust wonen en dan vooral die uit Blankenberge of Oostende, of het ginder warm genoeg word om op het strand te liggen? Want 'k weet wel de voorspellingen enzo, maar daarmee ben ik niets, want kan altijd een sterke wind staan dat het frisser maakt. Dus daarom is jullie mening. Alvast bedankt!

Mvg,
Kill0rBee

(ps: Is niet voor mij, maar voor iemand die hier niet meer kan posten wegens een ban, maar dit toch nog graag wou weten voor vandaag.)

boogje

Legacy Member
binnenland temperaturen van 27 graden.

pakt aan de zee 22 dan ^^

is genoeg imo Oo

MyDyingBride

Legacy Member
Zojuist was het weerbericht en daar zeiden ze in het binnenland tot 27°, maar aan de kust rond de 13-15° :unsure:

Ik zit redelijk dicht bij de kust en kvind dat hier precies toch redelijk warm :)

Arifiene

Legacy Member
Tis warm, ma ga best in de duinen liggen :)
Er kan een koele zeebries zijn :)

-Helld0g-

Legacy Member
best een windschermpje ja

heb vorig weekend (maandag) geskimboard met een short en lycra en nooit geen koud gehad toen ik in beweging was (let erop dat ik dan ook nat werd, strandwater is dus ook goed te doen)

windschermpje kan geen kwaad want er zal een klein beetje meer wind zijn dan vorig weekend

Evil_eye

Legacy Member
Als ge u bij de badkarren legt is het lekker warm, vooral omda ge ingepakt zit tussen de windschermen. Dus ja kom vooral hier mijn parking rippen en uzelf verbranden :-)

vyeate

Legacy Member
Lig in de duinen,alhoewel er geen zijn oostende :p

In bredene en de haan wel :)

Santa

Legacy Member
Mn oma komt vandaag terug uit Knokke. Tis daar maar 13° zegt ze. Terwijl het hier 26° is :x

TiM007

Legacy Member
Op de dijk kan het fris zijn maar in het zand / duinen ist warmer minder wind en met windscherm ofzo of in de duinen is het echt goed te doen tis echt wel aangenaam dan. Het water is wel nog aan de frisse kant imo :p

vyeate

Legacy Member
TiM007 zei:
Op de dijk kan het fris zijn maar in het zand / duinen ist warmer minder wind en met windscherm ofzo of in de duinen is het echt goed te doen tis echt wel aangenaam dan. Het water is wel nog aan de frisse kant imo :p


Ik ben er eergisteren wel nog in gesprongen:p

chosen1

Legacy Member
ik ben 2 weke gelede in de zee gedoken in Italië en mijn benen deden echt verschrikkelijk veel pijn door dat het water nog te koud was!

Frado2005

Legacy Member
T'is hier niet te warm imo, door de wind :) 15° zal er nie ver naast zijn...

AdrianMutu

Legacy Member
kwoon in blankenberge, tis hier goe warm maar op het strand zal er wel wa wind zijn

Fighting Hobbit

Legacy Member
Mijn eigen ervaring is dat het weer aan de kust toch vaak anders is dan dat men voorspelt op het weerbericht eigenlijk...

Santa

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
Mijn eigen ervaring is dat het weer aan de kust toch vaak anders is dan dat men voorspelt op het weerbericht eigenlijk...

Nja als ze slecht weer voorspellen is de horeca kwaad.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan