Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LessThanJake zei:ik heb vandaag al 5 liter gedronken, en tegen 24u zal ik aan 6 zitten...
edit: hm, TheOrdreMan, long time no see![]()
TheOrdreMan zei:Drinken van gedestilleerd water versnelt het proces. Aangezien daar geen mineralen inzitten. Ik raad het ten zeerste af pure H2O te drinken.

den prof (aj gastcollege van een of andere specialist in drugs voor vlaamse overheid) haalde water aan als voorbeeld dat alles giftig is in te hoge concentraties. Hij vermelde bijvoorbeeld dat er ooit een student is gestorven vanwege zijn doop opdracht, waar hij zo'n 6 liter water had opgedronken (zal wel op relatief korte tijd zijn geweest hoor). Hij vermelde nu niks over de student zelf (gewicht, grootte, leeftijd zal wel rond 20 zijn geweest peins ik) maar het schetst wel een algemeen beeld. Teveel water verstoort de ionen/elektrolyten concentraties waar uw lichaam zich eigenlijk de ganse dag mee bezig houdt om ze stabiel te krijgen (homeostase).Ulixes zei:6 liter op 45minuten...
Dat zijn dus twee van die "rolling bottles" van Spa :/
Lijkt mij toch wel héél straf![]()
nee 1 slok is niet dodelijk en het heeft niet echt een smaak aangezien het niet kan blijven hangen op uw smaakpupillen.... ze zeggen dat ge eraf moet blijven omdat het zowiezo geen goed kan doen. Uw lichaam heeft de mineralen even hard nodig als het water zelf. Door puur H2O te drinken gaat ge de cellen laten opzwellen waardoor alle concentraties gaan minderen in uw lichaam (en concentraties zijn belangrijk). Ge kunt beter de kraan opzoeken en bruin kraantjeswater drinken dan gedistileerd water als ge echt dorst hebt.Hollow zei:Hoe smaakt puur h2o eigelijk
Is bvb één slok dodelijk?
En gewoon in u mond houden om te proeven, en daarna uitspuwen, kan dat kwaad?
Quilombo zei:bruin kraantjeswater?
where the hell do u live![]()
genk, we hebben naar het schijnt bronwater (dus heel proper)... maar ik geef het maar aan als vergelijking. Je moet niet alles tot in de details analyserenQuilombo zei:bruin kraantjeswater?
where the hell do u live![]()
, tenzij ge echt niks beter te doen hebt in het leven.....het is niet de hoeveelheid per seconde welke dodelijk is maar de totale hoeveelheid.Frykt Sclavak zei:Dus uiteindelijk is 0.8333ml per seconde dodelijk!!!
virtualdude zei:het is niet de hoeveelheid per seconde welke dodelijk is maar de totale hoeveelheid.
Door veel water krijg je een osmosereactie welke zouten, mineralen en co uit je lichaam zal ontrekken met de gekende gevolgen.
Tijdens de zomer zal je er trouwens sneller last van hebben daar je zweet en dus al een zout, mineralen tekort hebt
Regenwater is niet drinkbaar. Dat is meestal verontreinigd.Krulle zei:Als je geen demi water mag drinken hoe zit het dan met regenwater?
LSDsmurf zei:Regenwater is niet drinkbaar. Dat is meestal verontreinigd.