Mannen AUB, dit is een thread over waterpijpen en hopelijk niet pro/anti-drugsthread numero 50846.
1. Doe nooit weed in uw waterpijp, de geur gaat ge er heel moeilijk of zelfs niet meer uitkrijgen!!
2. I agree with jeltex, munttabak is rommel.
oh btw, waterpijp =/= bong eigenlijk. Indien er een slang komt bijkijken (die dus het water verbind met uw mond) is het een waterpijp, indien het enkel een houder is en je vanboven je mond moet houden is het een bong. Wat er uiteraard niks aan verandert dat die 2 termen heel vaak door elkaar worden gebruikt.
Nuja, zo werd het mij toch uitgelegd.
@Cyc1oon, heel veel dingen zijn verslavend...maar dat bekent niet dat ge een verslaving gaat krijgen. Ik ben er 100% zeker van dat als ge uzelf oplegt dat ge geen sigaretten gaat roken maar af en toe eens waterpijp wilt proberen dat het lukt....maar ge moet het wel willen uiteraard.
@TheAntropoid, nee echt serieus?? Schadelijk ofwat? En ik maar denken dat die zwarte rook en vuile teer heel gezond was
Serieus.....Als mensen willen roken dan weten ze dat het ongezond is. Ze hebben het aanvaard en hoeven niet elke 5m een wannabe goedaardige samaritaan aanhoren die denkt dat hij meneer doctor is omdat die wat anti-rokers reclames heeft gekeken:ironic: .
bludgeoned zei:
Wil dus wel wil zeggen dat gebruikproblematischer is dan ooit.
neje, dat betekent gewoon dat meer en meer jongeren te lui zijn om er zelf iets aan te doen en door hun ouders worden ingesproken dat cannabis macht over hun heeft en niet omgekeerd. Ze zijn gewoon vergeten wat "neen zeggen" betekent.
Het grote % bezoekers wordt vaak na een week of 2 terug vrijgelaten, wat uiteraard absurd kort is moest het over een echte verslaving gaan.
Dit volledig terzijde uiteraard.