IIcon
Legacy Member
Als je moeder om 20u belt dat ze naar de zee gaan wandelen is, en om 00:18 nog niet terug is?
Ze is vertrokken om 3.30u naar haar werk vanmiddag, om 19.30 gedaan met werken, zo bleek er terug 'ruzie' te zijn tussen m'n ma en 'stiefpa' haar vriend dus...
Ik heb waarschijnlijk al 25x ebelt, ge'smst, niets van antwoord... Ik wacht hier ongeduldig af, en weet niet wat te doen, hopelijk is er niets gebeurt
ad:
Mvg
Mike
ps: ben niet aan het lachen

Ze is vertrokken om 3.30u naar haar werk vanmiddag, om 19.30 gedaan met werken, zo bleek er terug 'ruzie' te zijn tussen m'n ma en 'stiefpa' haar vriend dus...
Ik heb waarschijnlijk al 25x ebelt, ge'smst, niets van antwoord... Ik wacht hier ongeduldig af, en weet niet wat te doen, hopelijk is er niets gebeurt
ad:
Mvg
Mike
ps: ben niet aan het lachen


kan zijn da ze haar gsm gewoon in de auto heeft laten liggen en is gaan uitwaaien op het strand. tis wel een lange tijd dat ze weg is maar mss zit ze op café 



