Archief - Wat te doen...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

IIcon

Legacy Member
Als je moeder om 20u belt dat ze naar de zee gaan wandelen is, en om 00:18 nog niet terug is?

Ze is vertrokken om 3.30u naar haar werk vanmiddag, om 19.30 gedaan met werken, zo bleek er terug 'ruzie' te zijn tussen m'n ma en 'stiefpa' haar vriend dus...

Ik heb waarschijnlijk al 25x ebelt, ge'smst, niets van antwoord... Ik wacht hier ongeduldig af, en weet niet wat te doen, hopelijk is er niets gebeurt :sad: :confused:

Mvg

Mike

ps: ben niet aan het lachen :s :oink:

jeroenvde

Legacy Member
bwaah, ni overhaasten hé ;) kan zijn da ze haar gsm gewoon in de auto heeft laten liggen en is gaan uitwaaien op het strand. tis wel een lange tijd dat ze weg is maar mss zit ze op café ;)


of lost ze ruzie op zoals dat moet :D
jaja samen naar de duinen... :p

IIcon

Legacy Member
café, da doe ze nooit, uitwaaien op tstrand, van 20.00 tot 00.30, in de ijskoude, zie ik haar ook niet doen.. :(

Dakantochnie

Legacy Member
Als je echt ongerust bent raad ik je aan om de politie erbij te halen.

viewer

Legacy Member
ik heb da gevoel ook soms... gaat kennelijk altijd over als ge even wacht.


nee serieus, wacht nog een uurke en belt dan de politie ofzo, ge weet nooit. En houd ons op de hoogte...

IIcon

Legacy Member
Ik hou jullie zeker op de hoogte: ze is terug, eindelijk, kging ng ne halfuurke gewacht hebben, en de politie was anders opgebeld..

Maar eind goed al goed, zis trg ,das tvoornaamste, ze heeft eens goe nagedacht over under relatie in de auto?? waar ik ook niet veel van geloof, zis ni dronken ofzo, zis normaal, dus :)

thread mag gesloten worden

@ viewer, thx vo je medeleven :)

Ble$$ed^

Legacy Member
is goe van haar sjokkedijzen gaan geven dus:p

eind goed al goed

Chickenlal

Legacy Member
Toch zonder eten naar haar bed zeker vanavond? Zomaar zo lang wegblijven zonderi iets te laten weten, het zou eens omgekeerd moeten zijn :p

EternalSilence

Legacy Member
wachten, en als ge tegen vanavond er nog nieten van hoort, dan zou je best de politie bellen en ze als vermist opgeven.

EternalSilence

Legacy Member
jezeke? ik bedoelde wel, als hij deze avond nog steeds niets gehoord heeft van zijn moeder, dat hij dan best de flikken belt
want ze is dan wel meer dan een dag weg, en laat niets van haar weten.


ik heb ook wel gelezen dat zijn moeder deze avond niet is thuisgekomen ;)

EternalSilence

Legacy Member
haaa die post niet gelezen van pitbull46 :$

zoveel te beter hee, voor hem.

geeft u moeder maar eens ne goe knuffel :unsure:

GeTa

Legacy Member
Doom Dragon zei:
wachten, en als ge tegen vanavond er nog nieten van hoort, dan zou je best de politie bellen en ze als vermist opgeven.

Ik raad u aan in het vervolg elke post in de thread te lezen. ;)

IIcon

Legacy Member
ké er ne goeie knuffel gegeven, da zet nu maar ni mé doet, je weet nooit é welke stommiteiten der kunnen gebeuren, of dat er iets zou gebeurt zijn...

moemi

Legacy Member
Inderdaad.. mijn vader was ook zo eens niet thuisgekomen, helaas liep het slechter af hier.

IIcon

Legacy Member
ahhh, slecht slecht, of gwn gewond? =( anders, innige deelneming!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan