killgore
Legacy Member
Not really.NapalmBenny. zei:Daar ga je exact niets aan kunnen doen... gekocht is gekocht. En zulke firma's tegenover u....
In België kan je wel degelijk proberen uw eigennaam of trademark op die manier terug te eisen. Als het enkel achternaam is zal dit mssch iets moeilijker zijn.
Daarnaast heb ik men twijfels of het parkeren wel nog zo legaal is.
Ze zouden overigens beter .be restricteren tot belgen, zoals nu al met .nl het geval is voor de nederlanders.
.