Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Archief - Wat kan Ebay doen als je...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Amai gast ge zijt 24 jaar zie ik, act is wa normaler. Gene stress enzo.
Als ebay moeilijk doe betaalde gewoon niet en ge laat niks meer van u horen, vrij rot voor de verkoper maar alst nie anders kan... Ebay ga u niks doen ze..
bij de registratie bij ebay meende ik mij te herinneren, dat dit kan gebeuren, en dat je nog steeds aansprakelijk bent...
je moet gewoon bij een veiling volgens mij blijven tot die afgelopen is .. u situatie is wel kut, maar het (stond -staat) in de richtlijnen en voorwaarden bij ebay, dat dit kan gebeuren.
als straf wss een negatieve feedback?
1 non-paying bidder strike (3 is account schorsing) en wss idd negatieve feedback. Zolang je biedt op iets altijd in 't oog houden want dit kan idd gebeuren...
Ik heb al 'ns een aantal keer gemist qua bieden enzo (is menselijk hé), idem bij items als 'Nu kopen', dat ik iets verkeerd heb gelezen of dergelijke. Als de verkoper vriendelijk is, kun je een 'Mutual agreement' tekenen, zodat je er geen vodden van komen, en zo kun je zelfs nog positieve feedback geven/krijgen voor 'n object die je nooit betaald/ontvangen hebt.
Ik heb al 'ns een aantal keer gemist qua bieden enzo (is menselijk hé), idem bij items als 'Nu kopen', dat ik iets verkeerd heb gelezen of dergelijke. Als de verkoper vriendelijk is, kun je een 'Mutual agreement' tekenen, zodat je er geen vodden van komen, en zo kun je zelfs nog positieve feedback geven/krijgen voor 'n object die je nooit betaald/ontvangen hebt.
mensen op ebay die beschrijvingen niet lezen daar krijg ik 't persoonlijk van. Ik zet in H1 erbij GEEN CHECQUES etc en toch nog altijd snugger mannen die enkel via MO of CH. willen betalen. Ja wel dan geef ik een negatieve, dat ze de moeite doen om de regels van de verkoper door te nemen!
Moest je topic gelezen hebben, zul je gezien hebben, dat ik ebay en de verkoper de situatie al uitgelegd heb. Het antwoord van ebay was negatief en verkoper was geen reactie.
Wou gewoon weten, aangezien het bindend is, dat ik geen geldsom moet betalen ofzo. negatieve feedback of schorsing stoort me niet. Alhoewel ik het liever niet heb, aangezien ik liefst als betrouwbaar wil beschouwt worden.
Nu, aangezien ik niet zoveel ervaring heb met ebay, wou ik gewoon weten of dit ernstig zouden nemen of niet...
Dank aan allen die gereplied hebben, ale de meeste toch
Case closed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.