Godzilla*Akira
Legacy Member
Ok, in het kort
Ik had op een toetsenbord geboden, later bied iemand meer en ben ik niet langer de hoogste bieder!!!
Nu ik wou niet hoger gaan en aangezien ik niet de hoogste bieder was, heb ik op een ander toetsenbord geboden, dit tevens gewonnen, betaald en is al onderweg hier heen.
Nu krijg ik gisteren email van ebay, dat ik plotseling weer de hoogste bieder ben!!De hoogste bieder had zijn bod geannuleerd, waardoor ik plotseling terug hoogste bieder ben, ffs!
Nu ja aangezien ik nu al betaald enzo heb op dat ander, moet ik dit uiteraard en vanzelf sprekend niet meer hebben.
Lijkt me toch normaal als ik niet meer de hoogste bieder ben, dat ik geen week ga wachten voor te zien of het moest lukken dat er een bod geannuleerd wordt?. Aangezien ik niet meer hoogste bieder was, leek het mij normaal dat ik dan verder ging zien, in een categorie waar de prijs me bevalt. of niet soms?
Nu ja, naar ebay gemaild en dit uitgelegd, maar die willen mijn bod niet annuleren, klootzakken gvd, dus nu naar de verkoper gestuurd.
Nu de vraag, wat gaat er gebeuren moest de verkoper ook weigeren, mijn bod te annuleren? Ik ga zeker niet het toestenbord kopen, aangezien ik al eentje heb.
Wat kan ebay mij "aandoen"? Kunnen ze me een boete geven dat ik verplicht ben te betalen ofzo? in hoever kunnen ze gerechterlijk gaan?
Ik besef dat het bindend is, maar ik denk dat mijn uitleg wel te begrijpen is en toch redelijk is. vind ik zelf toch.
Om het nogmaals duidelijk te zeggen, IK WAS NIET MEER DE HOOGSTE BIEDER EN HEB DAAROM OP HETZELFDE OBJECT MAAR ANDERE VERKOPER GEBODEN, DAT BINNEN MIJN BUDGET VIEL!
Some help please.
Ik had op een toetsenbord geboden, later bied iemand meer en ben ik niet langer de hoogste bieder!!!
Nu ik wou niet hoger gaan en aangezien ik niet de hoogste bieder was, heb ik op een ander toetsenbord geboden, dit tevens gewonnen, betaald en is al onderweg hier heen.
Nu krijg ik gisteren email van ebay, dat ik plotseling weer de hoogste bieder ben!!De hoogste bieder had zijn bod geannuleerd, waardoor ik plotseling terug hoogste bieder ben, ffs!
Nu ja aangezien ik nu al betaald enzo heb op dat ander, moet ik dit uiteraard en vanzelf sprekend niet meer hebben.
Lijkt me toch normaal als ik niet meer de hoogste bieder ben, dat ik geen week ga wachten voor te zien of het moest lukken dat er een bod geannuleerd wordt?. Aangezien ik niet meer hoogste bieder was, leek het mij normaal dat ik dan verder ging zien, in een categorie waar de prijs me bevalt. of niet soms?
Nu ja, naar ebay gemaild en dit uitgelegd, maar die willen mijn bod niet annuleren, klootzakken gvd, dus nu naar de verkoper gestuurd.
Nu de vraag, wat gaat er gebeuren moest de verkoper ook weigeren, mijn bod te annuleren? Ik ga zeker niet het toestenbord kopen, aangezien ik al eentje heb.
Wat kan ebay mij "aandoen"? Kunnen ze me een boete geven dat ik verplicht ben te betalen ofzo? in hoever kunnen ze gerechterlijk gaan?
Ik besef dat het bindend is, maar ik denk dat mijn uitleg wel te begrijpen is en toch redelijk is. vind ik zelf toch.
Om het nogmaals duidelijk te zeggen, IK WAS NIET MEER DE HOOGSTE BIEDER EN HEB DAAROM OP HETZELFDE OBJECT MAAR ANDERE VERKOPER GEBODEN, DAT BINNEN MIJN BUDGET VIEL!
Some help please.

). Ge kunt negatieve feedback krijgen, + een aantekening voor onbetaald object, dat is alles (alst de eerste keer is da ge zoiets tegenkomt toch). Uw account wordt hierdoor niet geschorst, geen boetes, nada.
toen ik daarsstraks keek, was er nog 7 min te gaan en had ik nog het hoogste bod.
you guys/girl, in een niet perverse of homoseksueele manier uiteraard
.