Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boogje zei:meesten zullen A hebben ( of A +), aangezien die dominant is tegenover de andere
A > B > O dacht ik me te herrineren.
Raukaris zei:A negatief hierio
vyeate zei:A+
Maar ge hadt beter ook nog op een optie gemaakt ''geen idee''
Niet iedereen heeft z'n bloed al eens laten testen
En wat gebeurt er eigenlijk als men het verkeerde bloed geeft,is dat dood tot gevolg?
fraCk zei:geen idee :/
conquerpoy_123 zei:O positief
serieus ofwa ? -_-
Vind da toch wel van groot belang dat je je eigen bloedgroep weet
in japan geloof ik is bloedgroep B de meest voorkomende...pvt. stengo zei:In Europa was het iets meer mensen met bloedgroep O dan A.
En zoals hier al ergens vernoemd hangt het van continent tot continent af.
(Volgens mij was er in afrika veel volk met bloedgroep A)

)
meerdere eiwitten om rekening mee te houden), ik zou zeggen zoek op wikipedia want met de examens is het teveel getyp naar me goesting.