frenzal
Legacy Member
In Engeland en VS gebruiken ze vaak een elektrisch toestel om water te verwarmen dat geen watervoorraad nodig heeft. Bij het open draaien van de warm water wordt deze onmiddelijk verwarmt via het toestel. Waarom vind je dergelijke toestellen precies nergens in belgië en moet je het stellen met grote lompe water boilers die heel de dag blijven opwarmen?
Hier is een voorbeeld maar er zijn er nog veel ander..
http://www.e-tankless.com/
Hier is een voorbeeld maar er zijn er nog veel ander..
http://www.e-tankless.com/
.
. In Europese huizen zie je die aparte boilertjes niet vaak omdat er toch al een CV ligt en je niets wint als je overal nog aparte, dure boilertjes moet hangen. In de VS en het UK zijn de aard van de huizen anders (ofwel ouder ofwel andere structuur) en kiest men vaker voor dergelijke 'point of use' dingen.