Rider
Legacy Member
effe de kleine elentrieker tip van de dag :
Hang zo'n verwarming NIET op een dominostekker.
2000 watt verbruikt krijgt best z'n eigen wandcontact. De bedrading in een dominostekker is meestal niet breed genoeg voor veilig zo'n vermogens door te laten lopen. Heb op m'n werk al tegengekomen dat zo'n blok met een verwarmingstoestel en frigo gewoon voor de helft weggesmolten was, puur van de stroom die erdoor liep.
Steek zo'n cheap ding dus ZEKER niet in dezelfde verdeeldoos als je PC of andere electronica
Hang zo'n verwarming NIET op een dominostekker.
2000 watt verbruikt krijgt best z'n eigen wandcontact. De bedrading in een dominostekker is meestal niet breed genoeg voor veilig zo'n vermogens door te laten lopen. Heb op m'n werk al tegengekomen dat zo'n blok met een verwarmingstoestel en frigo gewoon voor de helft weggesmolten was, puur van de stroom die erdoor liep.
Steek zo'n cheap ding dus ZEKER niet in dezelfde verdeeldoos als je PC of andere electronica

