Archief - Warmeluchtblazer van den aldi

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deus ex Machina

Legacy Member
Nu woensdag staat er in de aldi een warmeluchtblazer van max 2000 W te koop, en aangezien het in de winter koud is in men zolderkamerke, zit ik te denken om er een aan te schaffen.
Ik zou wel moeten weten of die blazer van 2000W genoeg is om een kamer van ongeveer 17 m³ te verwarmen. Moest er iemand dit weten

thx

Licargon

Legacy Member
Ons pa zegt dat zo'n ding wel wreed veel electriciteit zuipt. We gaan der mss eentje aanschaffen voor in de badkamer, maar om een kamer volledig te verwarmen... dunno;

loeli

Legacy Member
Normaal is dat genoeg, is het trouwens ni 200 watt? :)
Wij hebben dat ook in onze badkamer en ik zet da, uit macht der gewoonte, altijd op.Tzuipt inderdaad wel wa energie dus :)

Project Zero

Legacy Member
Mijn vriendin heeft er ook zo 1 van de aldi voor op haar badkamer.
Je koopt best eentje van een beter merk want ik vind het maar brol, dat valt om de haverklap uit doordat het te warm wordt ofzo, ik weet ook niet juist waarom. :)

SMa

Legacy Member
X_Forcemaster_X zei:
Ons pa zegt dat zo'n ding wel wreed veel electriciteit zuipt. We gaan der mss eentje aanschaffen voor in de badkamer, maar om een kamer volledig te verwarmen... dunno;
dat ding zuipt dus 2000W :)
wat idd vrij veel is

Deus ex Machina

Legacy Member
het zou toch eerder voor korte periodes zijn, maar gewoon om te weten of het niet zomaar energie voorspilling zou zijn

Oldskooler

Legacy Member
Dat verwarmt heel hard, heb zelf nog eentje gehad. Binnen 10 minuten is uw kamer verwarmd.

zjatkop

Legacy Member
links-rechts oscillerend of vast, met thermostaat, beveiliging tegen oververhitting, 2 warmtestanden (1000 W of 2000 W) en 1 koudestand (zomerventilatie)
3 jaar garantie

toch redelijk interessant imo

Jerryboy

Legacy Member
'k heb er zo ook is één gekocht in den aldi. Kamer is direct warm maar 't zuipt elenttrik en de eerste 10min stinkt da naar verbrande plastic.

Deus ex Machina

Legacy Member
khad dat met men broodrooster ook, gelukkig stond er een waarschuwing op van hem eerst een aantal keer te laten draaien zonder brood in

rechtervoet

Legacy Member
Jerryboy zei:
'k heb er zo ook is één gekocht in den aldi. Kamer is direct warm maar 't zuipt elenttrik en de eerste 10min stinkt da naar verbrande plastic.
:D de mijne doet dat ook ( ook van den aldi)

kappamen

Legacy Member
Aangezien wij hier zitten met nen boiler van een slechte kwaliteit ivm merknaam (wat ik nu niet zal vernoemen) hebben wij ook enkele van die blazers

ik vin ze vet :D gaat echt goed, nooit uitgevallen, wel heb eens gehad: laten vallen & kapot

mijn conclusie: voor 20€... doen !

Cycloon

Legacy Member
Elektrische verwarming is van elke maker even goed als het op verbruik aankomt. Het enige wat er gebeurt is elektriciteit door een weerstand jagen. Volges mij kunt ge er dus nie veel aan misdoen om dit te kopen. En zeggen dat die veel vebruikt is natuurlijk onzin. Veel verbruik = sneller warm, minder verbruik = minder snel warm (of krijgt een kamer zelf helemaal nie op temperatuur).

skoepken

Legacy Member
Misschien zijt ge beter af me een zibro kamin vuurke, das op petrol ma is heel veilig. da geeft veel warmte, gaat lang mee en ge kunt er nog nen theepot opzetten ;)

elektrisch is natuurlijk net iets veiliger op gebied van co-vergiftiging :)

Rebellious

Legacy Member
Kheb hier ook zo eentje van den Aldi staan. Al een jaar ongeveer. In het begin had ik ook wat last van die plastiekgeur, maar nu niet meer. En dat verwarmt zalig goe! Mijn vriend heeft er zich nu ook een aangeschaft en die heeft toch al een serieuze kamer en ook daar is het binnen de 10min lekker warm met dat blazerke.

bLz

Legacy Member
291e per maand aan electriciteit als je die 24/7 aanzet. ;)
(PS uit wanneer ik slaap ofc ;) )

Bontus

Legacy Member
2000W is redelijk standaard voor zo'n blazerke. Zo'n dingen die in een badkamer hangen zijn meestal ook 2000W.
Ze zijn snel effectief maar de lucht wordt er wel een pak droger door.

J3rry

Legacy Member
zon zibro kamin kachelke is veel efficienter en goedkoper
kheb da vroeger ook gehad toen ik bij men ouders woonde

daarvoor had ik een electrisch kacheltje ook 2000W en kan u verzekeren da de rekening rap oploopt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan