Krayt
Legacy Member
Ik vroeg me af wie hier een interesse heet in vuurwapens en dergelijken? En wie deze hobby beoefent in een schietclub? Ikzelf kan wapens gebruiken van mijn padre , die wapenverzamelaar is, en ga dus schieten in de KSV in Vlimmeren. Nu zit in Antwerpen de Vlaamse aanvragen tot het bekomen van een sportschutterslicentie te behandelen, en ik moet zeggen dat er echt veel volk toch wapens aanvraagd desondanks de wapenwetswijziging.
Als er iemand een licentie wil aanvragen, ik kan jullie zeker helpen en het is geen gefoefel dat ik dan doe.^^
Als er iemand een licentie wil aanvragen, ik kan jullie zeker helpen en het is geen gefoefel dat ik dan doe.^^





