Hollow
Legacy Member
Ik heb thuis nog een enorme hoop vreemde munten liggen, vooral Europese die niet meer bestaan sinds de euro. Maar ook nog een hoop Belgische franken van periode 1900-1950. Verder nog een deel Europese munten die nog in omgang zijn (pond, ...) en een aantal niet-Europese munten. Graag zou ik ze allemaal eens willen verkopen, of toch te weten komen wat ze ongeveer waard zijn. Die laatste 2 zullen geen probleem zijn denk ik, maar waar kan ik daarvoor naartoe gaan?
Die eerste 2 zijn wat moelijker denk ik, zouden verzamelaars die nog opkopen, of kun je die nog ergens inwisselen (Belgische munten gaat niet meer, maar maken ze geen uizondering voor oudere ofzo?)
Die eerste 2 zijn wat moelijker denk ik, zouden verzamelaars die nog opkopen, of kun je die nog ergens inwisselen (Belgische munten gaat niet meer, maar maken ze geen uizondering voor oudere ofzo?)

