Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doggiedog zei:Spinnen en een kat, geen betere combinatie ^^
De kat jaagt altijd achter da vliegend insectengedoe, en is daar nog zeer goed in, waarna em da smakelijk opeet :/ De spinnen in onze tuin en aan de ramen doen ook hun werk goed.
Maar vooral toen ik op vakantie in schotland was en we belaagd werden door dazen (zowat 85% van onze tijd >_<) was het altijd handig om in de buurt van spinnewebben te vertoeven. Op dat ogenblik was ik ook foto's aan het trekken van die achtpotige lieverdjes, en das zeer interessant als die 5 dazen die al een hele tijd op u aan t jagen zijn één voor één in da spinneweb vast raken. ^^
Spinnen, geen plezanter gezelschap dan hen.
Hellrabbit zei:Das gek, ik sla nochtans altijd die spinnen plat
Liever vliegen rond mijn hoofd dan spinnen in mijn huis


yup. nog geen enkel beet gehad hierMyst!Q zei:Liever geen beestjes
Owja, nog iemand die extreem weinig last heeft van muggen deze zomer ? Ik heb er nog maar een 4 tal doodgeslaan, anders was tegen het eind van de zomer een waar slagveld op mijne plafond en nu is alles nog proper![]()
nie dak die dingen mis
. na ne weekje ligt het bodemke al vol met ne 2cm dikke laag vliegen. (is hierachter wel ne weide, en daarachter ne boerderij dusja
)Myst!Q zei:Liever geen beestjes
Owja, nog iemand die extreem weinig last heeft van muggen deze zomer ? Ik heb er nog maar een 4 tal doodgeslaan, anders was tegen het eind van de zomer een waar slagveld op mijne plafond en nu is alles nog proper![]()
Den Freddie zei:@Hellrabit: liever spinnen dan vliegen voor ik. die zitten tenminste nie overal rond u en op u^^



)

hehe, ier is da ook. als mn deur openstaat (altijd) en er komt ne mug of vliegje van beneden vliegen die tegen mn bureaulamp. na 2sec ziede dan ne rookpluimpjeHighWire zei:Ik heb hier ni veel last van beesjes (alleen in de keuken van fruitvliegjes soms, maar die zijn zo traag da ge ze bij wijze van spreken kunt wegpissen)
Koop u een hele straffe burolamp en laat die branden (veel licht + veel warmte is blijkbaar ideaal voor die beesten) nu die lamp wordt hier zo warm, da als daar een beest invliegt, het geen 2 seconden overleeft (elke keer zo een klein rookpluimpje)
Van tijd tot tijd schud ik die lamp eens leeg
beste vliegenvanger die ik tot nu toe ooit heb gehad![]()
.
:
GADGET zei:mssch kleine tip om vliegen dood te slaan:
die kunnen trage bewegingen ni echt waarnemen, dus ipv te slaan vanop nen halve meter hoogte en zo de vlieg grandioos te missen moete gewoon zachtjes zakken me u hand en dan kunde tot op 15cm ofzo komen en dan hebde ze meestal wel![]()
ik kan er VEEL vange met mijn hand en dan laat ik ze buite vrij maar soms zijn die zo verdomd snel & sluw

sorry zenne maarGenious zei:vriegenvlaagje
