X-tenzo
Legacy Member
Sorry dat ik deze post even doe hier, maar er zijn een aantal mensen hier die niet geloven dat iemand een oproep doet voor zijn overleden zusje van 7 jaar. Het is dus absoluut wel wel waar, en er is een krantenartikel over geschreven in het belang van Limburg.
Dit is de desbettreffende directe link naar het stuk, en daaronder de topic met sommige vreemde opmerkingen.
http://www.hbvl.be/nieuws/Binnenland/default.asp?art={E944AF78-2078-4CE2-89E7-1D17D550EE0E}
https://www.beyondgaming.be/archive/algemene-discussies.3/oproep.499723
Denk eerst even na aleer je je mening uit a.ub. Als je als eerbetoon een oproep doet voor je overleden zus, kan het zeer hard aankomen als mensen zeggen: ''Ik geloof er geen snars van'':doh: gelukkig waren er ook goedgelovige mensen met een normale reactie, bedankt voor julie stem.
Dit zal misschien gesloten worden, maar ik heb mijn zegje in ieder geval gedaan.
Dit is de desbettreffende directe link naar het stuk, en daaronder de topic met sommige vreemde opmerkingen.
http://www.hbvl.be/nieuws/Binnenland/default.asp?art={E944AF78-2078-4CE2-89E7-1D17D550EE0E}
https://www.beyondgaming.be/archive/algemene-discussies.3/oproep.499723
Denk eerst even na aleer je je mening uit a.ub. Als je als eerbetoon een oproep doet voor je overleden zus, kan het zeer hard aankomen als mensen zeggen: ''Ik geloof er geen snars van'':doh: gelukkig waren er ook goedgelovige mensen met een normale reactie, bedankt voor julie stem.
Dit zal misschien gesloten worden, maar ik heb mijn zegje in ieder geval gedaan.



ad: