jootj
Legacy Member
Beste mensen,
onlangs heb ik mijn kleine zusje van 7 verloren. Maar nu heb ik op fanta.be een foto van mijn zusje geplaatst.
Wat ik nu wil vragen is of jullie zouden iedere dag stemmen op die foto we moeten aan 4000 stemmen geraken we hebben nog tijd tot en met donderdag dus probeer dit ook aan IEDEREEN die je kent door te zeggen om iedre dag te stemmen
Dus probeer dit aan zoveel mogelijk mensen door te zeggen. Ik verplicht niemand maar het zou een zeer mooi gebaar zijn voor die mensen. Alvast bedankt!
onlangs heb ik mijn kleine zusje van 7 verloren. Maar nu heb ik op fanta.be een foto van mijn zusje geplaatst.
Wat ik nu wil vragen is of jullie zouden iedere dag stemmen op die foto we moeten aan 4000 stemmen geraken we hebben nog tijd tot en met donderdag dus probeer dit ook aan IEDEREEN die je kent door te zeggen om iedre dag te stemmen
Dus probeer dit aan zoveel mogelijk mensen door te zeggen. Ik verplicht niemand maar het zou een zeer mooi gebaar zijn voor die mensen. Alvast bedankt!


moet je echt zoveel hebben om er op te komen?
