volpetrolski
Legacy Member
Arifiene zei:Ik ben nog altijd geen gerechtsdeurwaarder.
(en ik was er gisteren niet).
En ik ga akkoord met Santa: Ge had verzet moeten aantekenen tegen uw verstekvonnis, want die termijn is nu verstreken...
Overigens kunt ge wel in beroep aanvoeren dat door bvb uw verhuis de desbetreffende exploten/minnelijke schikking/boete zelf u niet hebben bereikt. Uw dagvaardingsexploot geldt immers pas sinds kennisneming ervan, en aangezien ge er geen kennis hebt van genomen (ge hebt het niet gekregen)...
Kzou er wel es over nadenken want hoger beroep brengt weer kosten met zich mee+ geen garantie dat ge uw gelijk zult halen. In het vervolg mss wat sneller uw domicilie aanpassen als ge verhuist? (En zowieso de eerste maand nog elke weke uw post ophalen).
Ge kunt u btw informeren in verscheidene wetswinkels.
Arifiene, merci beaucoup.
Heb ondertussen ontdekt dat ik die minnelijke schikking WEL ontvangen heb. :ironic: Blijkbaar is er iets misgelopen met de elektrocnishce overschrijving want ik had ze nochtans gemarkeerd als betaald. Damn. al die misère door zo'n dom voorval.
Die minnelijke schikking terzijde, ik weet nu echter nog altijd of die manier van werken van 'een briefke in de bus steken' door de gerechtsdeurwaarder wel toegestaan is? Want moest dit zo zijn, dan is dat de wereld op zijn kop. voor weet ik veel welke onnozelteit sturen ze tegenwoordig al een aangetekende brief op en voor zoiets zou dat dan niet hoeven.
al maar goed dat het hier over maximum een paar honderd euro's gaat. Stel u voor dat het een zaak betrof waar mij iets aangeklaagd werd waarbij ik mij wel moest verdedigen. Da's gewoon een nachtmerrie als u dan zoiets overkomt..
.
).
.

